0

ورود به بهشت زهرا24ساعته شد

  • کد خبر : 139893
  • 13 مارس 2023 - 10:53
ورود به بهشت زهرا24ساعته شد

دانستنی آنلاین:معاونت اجتماعی فرهنگی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) از ۲۴ ساعته باز بودن ورودی‌های بهشت زهرا (س) در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه آخر سال خبر داد. به گزارش دانستنی آنلاین: معاون اجتماعی فرهنگی و سخنگوی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) گفت: پنجشنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ اسفند در‌های بهشت زهرا، شبانه‌روزی بر روی […]

دانستنی آنلاین:معاونت اجتماعی فرهنگی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) از ۲۴ ساعته باز بودن ورودی‌های بهشت زهرا (س) در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه آخر سال خبر داد.

به گزارش دانستنی آنلاین: معاون اجتماعی فرهنگی و سخنگوی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) گفت: پنجشنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ اسفند در‌های بهشت زهرا، شبانه‌روزی بر روی مراجعه‌کنندگان بازخواهد بود.

مهدی قربانعلی بیان کرد: روز چهارشنبه ۲۴ اسفند هم فقط در‌های اصلی شامل باب‌الشهدا و باب‌الزهرا ۲۴ ساعته باز خواهد بود.

معاون سازمان بهشت حضرت زهرا (س) گفت: قرار است بیش از ۲ هزار نیروی پلیس راهور در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه آخر سال بمنظور تسهیل تردد مراجعه‌کنندگان به بهشت حضرت زهرا (سلام الله علیها) خدمت‌رسانی کنند.

مهدی قربانعلی اظهار کرد: با بازگشایی دو در جدید باب‌الحسن (ع) و باب‌الحسین (ع)، خروج و ورود مراجعه‌کنندگان به بهشت حضرت زهرا (س) تسهیل شده است.

سخنگوی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) از مراجعه‌کنندگان خواست از توقف غیرضروری در حاشیه راه‌ها و خیابان‌های فرعی خودداری و از پارکینگ‌های اختصاصی استفاده کنند تا از ترافیک جلوگیری شود.

مهدی قربانعلی گفت: چندین دستگاه ون نیز بمنظور تسهیل تردد مراجعه کنندگان از ایستگاه‌های مترو حرم و شاهد برای ورود به بهشت حضرت زهرا (سلام الله علیها) درنظر گرفته شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) همچنین از ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم یادبود ختم، هفتم و چهلم و سال در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه آخر سال خبرداد و افزود: با توجه به حضور چشمگیر زائران این آرامستان و گلزار مطهر شهدا و تسهیل در امر خدمت‌رسانی به مراجعه‌کنندگان در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه آخر سال، خدمات رسانی شامل میز و صندلی و سایبان ممنوع است.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=139893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi