2

هوشمند شدن نظارت بر اجرای قانون بودجه

  • کد خبر : 113543
  • 25 ژانویه 2022 - 1:24
هوشمند شدن نظارت بر اجرای قانون بودجه

جانشین سازمان برنامه‌وبودجه گفت: با راه‌اندازی مرکز نظارت راهبردی ارزیابی هوشمند اجرای برنامه‌ها در کشور عملیاتی می‌شود. به گزارش دانستنی آنلاین، «رحیم ممبینی» در مراسم معارفه سرپرست دفتر نظارت راهبردی گفت: نظارت یکی از وظایف اصلی سازمان برنامه‌ و بودجه است که در سالیان گذشته به آن توجه شایانی نشده است. وی با اشاره به […]

جانشین سازمان برنامه‌وبودجه گفت: با راه‌اندازی مرکز نظارت راهبردی ارزیابی هوشمند اجرای برنامه‌ها در کشور عملیاتی می‌شود.

به گزارش دانستنی آنلاین، «رحیم ممبینی» در مراسم معارفه سرپرست دفتر نظارت راهبردی گفت: نظارت یکی از وظایف اصلی سازمان برنامه‌ و بودجه است که در سالیان گذشته به آن توجه شایانی نشده است.

وی با اشاره به رویکرد جدید دولت و حرکت از ردیف محوری به سمت برنامه محوری،افزود: این دفتر باید با استفاده از سامانه‌های برخط و اتصال آن به سامانه‌های موجود بتواند به‌موقع خطاها و نقاط ضعف و قوت اجرای برنامه‌ها را مشخص و گزارش کند.

جانشین سازمان برنامه‌وبودجه ادامه داد: ایجاد مرکز نظارت راهبردی می‌تواند موجب افزایش بهره‌وری منابع شود و به‌موقع هشدارهای لازم را به مسئولان بدهد.

وی در بخش دیگری به اهمیت سفرهای استانی رئیس‌جمهور اشاره و تأکید کرد: سازمان برنامه‌ از مدت‌ها قبل، برنامه‌ریزی و بررسی‌های کارشناسی در مورد هر یک از سفرها را دارد و این کار با قوّت ادامه پیدا می‌کند.

گفتنی است در این مراسم علی حیدر نوری به‌عنوان سرپرست مرکز نظارت راهبردی و سعید جغتایی به‌عنوان مشاور جانشین رئیس سازمان در امور سفرها استانی معارفه شدند./ایرنا

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=113543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi