2

هوشمندسازی ارائه خدمات به شهروندان

  • کد خبر : 36839
  • 19 اردیبهشت 1398 - 16:02
هوشمندسازی ارائه خدمات به شهروندان

اولین نشست تخصصی رونق تولید در منطقه ۵ پایتخت با تأکید بر توسعه توانمند سازی و کار آفرینی با نگاه ویژه به توانمندسازی آسیب دیدگان  اجتماعی و خانواده های کودکان کار و خیابان برگزار شد.

شهردار منطقه ۵ ، از  پیشنهاد هوشمند سازی ارائه خدمات به شهروندان ، در نشست هم اندیشی مسئولین مراکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز مناطق ۲۲ گانه به میزبانی منطقه استقبال کرد.

استقبال از هوشمندسازی ارائه خدمات به شهروندان

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵ ، جلسه هم اندیشی مسئولین مراکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز(تام) مناطق ۲۲ گانه تهران، به میزبانی منطقه با حضور خسروآبادی شهردار منطقه، جلالی پدر علم فناوری ایران و عضو مستقل یونسکو در آسیا و اقیانوسیه، مدیران ارشد سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران وجمعی از مدیران و کارشناسان  برگزار شد .

پروفسور جلالی در این نشست هوشمند سازی فضای سبز در سطح شهر را الزامی دانست و  شهردار منطقه، به اهمیت اجرایی کردن این طرح در منطقه با هدف فراهم سازی بستری مناسب برای نسل آینده تاکید کرد .

خسروآبادی افزود : در کلان شهر ها هیچ راهی جز هوشمندسازی ارائه خدمات به شهروندان نداریم و در حال حاضر با توجه به سرعت رشد و تغییر تکنولوژی، عملکرد سنتی پاسخگو نیست .

کنترل سفید بالک ها در منطقه ۵

کنترل سفید بالک ها در منطقه 5

همچنین علی بخشی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با تشریح اقدامات فضای سبز، از کنترل سفید بالک ها بدون استفاده از سموم خبر داد و گفت : در حال حاضر این منطقه مجهز به پایگاه تهیه چیپس چوب بوده و تا کنون به حجم ۲۰۰ متر مکعب چیپس چوب به منظور تهیه کمپوست و کود ارگانیک با نظارت تخصصی مرکز تام تولید شده است .

وی به آموزش در  سطوح مختلف کارگری، دانش آموزی، کارشناسی و شهروندی اشاره کرد که با هماهنگی آموزش و پرورش  انجام شده است. وی ارائه مقالات علمی توسط مراکز تام در کنگره های بین المللی و معتبر را ارزنده دانست.

براساس این خبر، شهردار منطقه از پروفسور جلالی برای حضور در نشست، ارائه راهکارها و دیدگاه های تخصصی با هدف هوشمندسازی فضای سبز و پیشنهاد برای ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان، با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=36839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi