0

هواشناسی در 20 آبان 1401

  • کد خبر : 131622
  • 11 نوامبر 2022 - 9:43
هواشناسی در 20 آبان 1401

سازمان هواشناسی نسبت به روند افزایشی فعالیت سامانه بارشی و نفوذ سامانه جدید به کشور از بارش باران و برف تا سه‌شنبه آینده در ۲۷ استان هشدار داد. به گزارش دانستنی آنلاین، بر اساس پیش بینی کلی نقشه‌های همدیدی و‌ آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در نوار غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین […]

سازمان هواشناسی نسبت به روند افزایشی فعالیت سامانه بارشی و نفوذ سامانه جدید به کشور از بارش باران و برف تا سه‌شنبه آینده در ۲۷ استان هشدار داد.

هواشناسی
به گزارش دانستنی آنلاین، بر اساس پیش بینی کلی نقشه‌های همدیدی و‌ آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در نوار غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین البرز، تهران، غرب استان‌های اصفهان و فارس بارندگی گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی شده است.

در شرق اردبیل، گیلان و غرب مازندران نیز بارش باران روی می‌دهد. در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، جنوب اصفهان و لرستان، شمال و شرق خوزستان بارش‌ها شدت خواهد داشت.

فردا شنبه از شدت بارش‌ها در این مناطق کاسته شده و در استان‌های ساحلی دریای خزر، برخی مناطق استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب، مرکز، شرق و شمال شرق رگبار باران گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

یکشنبه آینده در شرق دریای خزر، شمال شرق‌، ارتفاعات کرمان، یزد و هرمزگان و ارتفاعات زاگرس مرکزی در استان‌های مرکزی، قم، لرستان و چهارمحال و بختیاری بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

دوشنبه بارندگی در ارتفاعات استان‌های کرمان و هرمزگان پیش بینی شده و در سایر مناطق جو آرام همراه با آسمان صاف مستقر خواهد شد. سه‌شنبه آینده با گذر موج میانی از نوار شمالی کشور به‌تدریج در غرب سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش پیش بینی می‌شود.

به گزارش تسنیم، آسمان تهران امروز نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و احتمال بارش‌های پراکنده پیش بینی شده است. احتمال بارش در تهران طی امروز 3 درصد است. / تسنیم

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=131622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi