3

هواشناسی در 17 آبان 1401

  • کد خبر : 131046
  • 08 نوامبر 2022 - 9:56
هواشناسی در 17 آبان 1401

سازمان هواشناسی با اعلام هشدار نسبت به شدت فعالیت سامانه بارشی در ۲۵ استان تا آخر هفته، از احتمال طغیان رودخانه‌ها،‌ آب‌گرفتگی و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد. به گزارش دانستنی آنلاین، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و‌ آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در برخی مناطق استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر، هرمزگان،‌ چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه […]

سازمان هواشناسی با اعلام هشدار نسبت به شدت فعالیت سامانه بارشی در ۲۵ استان تا آخر هفته، از احتمال طغیان رودخانه‌ها،‌ آب‌گرفتگی و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

هواشناسی
به گزارش دانستنی آنلاین، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و‌ آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در برخی مناطق استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر، هرمزگان،‌ چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب استان‌های اصفهان و سیستان و بلوچستان، شرق خراسان رضوی بارندگی،‌ رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف پیش بینی شده است.

این وضعیت فردا برای استان‌های فارس، بوشهر، کرمان،‌ هرمزگان،‌ کهگیلویه و بویراحمد، جنوب استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان و غرب آذربایجان غربی پیش بینی شده است.

روز پنجشنبه در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، سواحل غربی خزر و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و روز جمعه در نیمه غربی کشور بارش خواهیم داشت. شنبه هفته آینده بارش‌ها در شمال غرب قطع شده اما در غرب، جنوب غرب، مرکز و شمال شرق ادامه خواهد داشت. / تسنیم

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=131046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi