2

همه چیز درباره بازی های موبایلی و کنسولی

  • کد خبر : 35772
  • 05 آوریل 2019 - 9:36
همه چیز درباره بازی های موبایلی و کنسولی

در زمان گذشته شاید تنها ابزاری که می شد از آن ها برای بازی استفاده کرد، کنسول بود اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، بازی های کامپیوتری به حدی گسترده شده اند که حتی می توانید آن ها را در تلفن همراه هوشمند خود نیز مورد استفاده قرار دهید و از این تکنولوژی های جدید و […]

در زمان گذشته شاید تنها ابزاری که می شد از آن ها برای بازی استفاده کرد، کنسول بود اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، بازی های کامپیوتری به حدی گسترده شده اند که حتی می توانید آن ها را در تلفن همراه هوشمند خود نیز مورد استفاده قرار دهید و از این تکنولوژی های جدید و بی نظیر بهره مند شوید.

تعریف بازی های موبایلی و کنسولی

بازی های موبایلی و کنسولی در واقع به بازی هایی گفته می شوند که با توجه به سیستم عامل یک تلفن همراه روی آن نصب می شوند. همانطور که می دانید از زمانی های قدیم کنسول های بازی در برند های مختلف ارائه می شدند که این برند ها هم اکنون نیز اقدام به تولید کنسول هایی کرده اند که شما می توانید از آنها آخرین آپدیت ها را دریافت کنید. نسل اول کنسول های بازی در سال ۱۹۷۲ تحت عنوان ادیسه به بازار عرضه شده اند. این کنسول در واقع تنها یک بازی داشت که آن هم بازی ویدئویی پینگ پونگ بود. سه سال بعد در سال ۱۹۷۵ نسخه جدید این کنسول بازی به بازار ارائه شد و توانست یک الگوی مناسب برای آتاری باشد چرا که پس از این تولید، آتاری نیز به بازار عرضه شد.

بهترین کنسول های بازی در سال ۲۰۱۸

با اینکه در ابتدا کنسول های بازی تنها محدود به دو نوع خاص از بازی ها بودند، اما امروزه طراحی و تولید این کنسول ها تحت تاثیر تکنولوژی چنان پیشرفتی داشته اند که در نهایت باعث شده است تا امروزه کنسول هایی به بازار عرضه شوند که یکی از دیگری پیشرفته تر هستند و حتی در تولید بازی ها نیز رقابت دارند. در حالی که بیشتر افراد علاقه مند به بازی های ویدئویی و کامپیوتری هستند، کنسول های این بازی ها نیز به همین تنوع در بازار موجودند اما متاسفانه اغلب آن ها قیمت های بالایی دارند. شما می توانید بهترین بازی های موبایلی و کنسولی و همچنین بهترین کنسول های بازی را با توجه به بودجه خود در سایت های معتبر فروشگاهی پیدا کنید.

بازی های موبایلی و کنسولی

۱٫ Microsoft Xbox One X

این کنسول بازی در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شده است اما یکی از بهترین کنسول های بازی به شمار می آید. این کنسول شاید گران ترین کنسول بازی باشد اما دارای ویژگی هایی است که آن را به یکی از بهترین کنسول ها تبدیل کرده است. شرکت تولید کننده ایکس باکس همانطور که می دانید همواره در رقابت با شرکت سونی بوده است. شرکت سونی تولید کننده انواع پی اس هاست و امسال نیز پی اس ۴ را به بازار عرضه کرده است که یکی از بهترین کنسول های بازی به شمار می آید.

ایکس باکس وان ایکس در واقع یکی از جدیدترین نسخه هایی است که از ایکس باکس به بازار عرضه شده است. شما می توانید انوع بازی های موبایلی و کنسولی را که توسط شرکت های مختلف ارائه می شوند، توسط این کنسول اجرا و یا روی تلفن همراه خود نصب کنید. جالب است بدانید که این کنسول کیفیت تصویر ۴k را دارد و همچنین مانند نسخه های پیشین صداهای دالبی را نیز پشتیبانی می کند.

۲٫ Sony PS4 Pro

همانطور که گفته شد شرکت سونی همواره در تلاش است تا شرکت های رقیب را شکست دهد و این بار با ابر قدرت خود در زمینه بازی های موبایلی و کنسولی ینی پی اس ۴ به بازار رقابت آمده است. این کنسول در سال ۲۰۱۷ و پیش از ایکس باکس وان به بازار عرضه شد و در واقع نسخه قوی تری از پلی استیشن ۴ به شمار می آید. سونی این کنسول را پرچمدار کنسول های بازی خود می داند و این طور بیان کرده است که این کنسول در واقع نماینده جدید کنسول های خانگی نیست و یک آپ گرید برای پلی استیشن چهار به شمار می آید.

شاید کاری که سونی در ساخت این کنسول ها انجام داد و توانست با کاهش هزینه ها آن را به یکی از کم قیمت ترین کنسول ها تبدیل کند در محبوبیت و جهانی شدن این کنسول بی تاثیر نباشد. امروزه اکثرا به جای خرید بازی ها اقدام به دانلود بازی های دیجیتال می کنند و این امر به نوبه خود یکی از دلایل گسترش بازی های کنسولی و موبایلی است.

تولیدکنندگان در زمینه بازی همچنین توانسته اند انواع بازی های موبایل و کنسولی را به گونه ای هماهنگ با نسخه های به روز تلفن همراه ارائه دهند. این نسخه ها در واقع برای انواع گوشی های موبایل آیفون و دیگر برند های جهانی که از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند، هماهنگ سازی شده است. در ایران نیز هم اکنون شما می توانید انواع بازی های موبایلی و کنسولی مختلف را علاوه بر خرید به صورت آنلاین دانلود و با نصب راحت اقدام به استفاده از این سرگرمی های دیجیتال کنید!

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=35772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi