4

همایش بزرگ دوچرخه سواری در غرب پایتخت به مناسبت هفته ملی هوای پاک

  • کد خبر : 34527
  • 24 ژانویه 2019 - 10:10
همایش بزرگ دوچرخه سواری در غرب پایتخت به مناسبت هفته ملی هوای پاک

همایش بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت هفته ملی هوای پاک با حضور قائم مقام و مدیران شهری شهرداری منطقه۲۱ تهران در غرب پایتخت برگزار شد.

همایش بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت هفته ملی هوای پاک با حضور قائم مقام و مدیران شهری منطقه۲۱ در غرب پایتخت برگزار شد.

همایش بزرگ دوچرخه سواری در غرب پایتخت

به گزارش جمشیدی خبرنگار پایگاه خبری دانستنی آنلاین، قائم مقام و مدیران شهری منطقه۲۱، همزمان با چهارمین روز از “هفته ملی هوای پاک” و در راستای اجرای ویژه برنامه های محیط زیست محور، با حضور در ” همایش بزرگ دوچرخه سواری ” به کمپین “سه شنبه های بدون خودرو” پیوستند.

قائم مقام و مدیران شهری این منطقه به همراه شهروندان ورزش دوست و فعالان ایستگاه های تربیت بدنی ورودی غربی پایتخت از محل پایگاه پشتیبانی و مدیریت بحران منطقه۲۱ به سمت ساختمان ستادی شماره یک این منطقه رکاب زدند و مسیر بلوارهای تهرانسر، لاله و گلهای ناحیه یک منطقه۲۱ را در راستای تشویق و ترغیب هرچه بیشتر شهروندان به استفاده از دوچرخه و حمل ونقل پاک پیمودند.

ناصحی قائم مقام منطقه۲۱ با بیان این نکته که حفظ و نگهداری محیط زیست شهری وظیفه خطیر تک تک مسئولین و شهروندان است، گفت: شعار “هفته هوای پاک سال۹۷” با عنوان “هوای پاک؛ مسئولان و مردم” نیز به درستی انتخاب شده که به همین منظور مسئولان می بایست آغازگر و جلودار این حرکت دوستدار محیط زیستی شوند تا شهروندان نیز به ادامه دادن این راه تشویق شده و به ترویج هرچه بیشتر فرهنگ دوچرخه سواری بپردازند.

وی در ادامه نیز افزود: ” همایش بزرگ دوچرخه سواری ” منطقه۲۱ به همت اداره اجتماعی ناحیه یک برگزار شد که طی آن مدیران شهری، ورزشکاران و شهروندان ورودی غربی پایتخت همپای یکدیگر رکاب زدند تا با ارتقای روحیه جمعی در راستای هرچه پاکیزه تر شدن هوای تهران گامی بلند بردارند.

لازم به ذکر است؛ در پایان ” همایش بزرگ دوچرخه سواری ” منطقه۲۱ از رکاب زنان برتر حاضر در این برنامه با اهدای گلدان گل و پلنتاریوم تجلیل به عمل آمد.

این مطلب را نیز بخوانید: وظایف شهروندان درمورد حفظ کیفیت هوای شهر

گزارش تصویری همایش بزرگ دوچرخه سواری در غرب پایتخت به مناسبت هفته ملی هوای پاک :

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=34527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi