4

هشدارهای ایمنی در رابطه با وقوع سیل

  • کد خبر : 35664
  • 26 مارس 2019 - 11:31
هشدارهای ایمنی در رابطه با وقوع سیل

هشدارهای ایمنی در رابطه با وقوع سیل که توسط سازمان ها ی مسئول کشور از جمله ستاد مدیریت بحران، سازمان هوا شناسی کشور، پلیس راه، هلال احمر و … به مردم داده شده است.

هشدارهای ایمنی در رابطه با وقوع سیل که توسط سازمان ها ی مسئول کشور از جمله ستاد مدیریت بحران، سازمان هوا شناسی کشور، پلیس راه، هلال احمر و … به مردم داده شده است. این هشدارها را جدی بگیریم تا آسیب نبینیم.

هشدارهای ایمنی در رابطه با وقوع سیل راجدی بگیریم

۱۰ دقیقه باران شدید در تهران سیل به راه می‌اندازد

بندپی استاندار تهران پس از برگزاری نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران استان تهران:
با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی همه دستگاه های اجرایی استان تهران در آماده باش هستند، نهرهای داخل شهر با همکاری شهرداری لایروبی شده است و ۵۰۰ نفر در هلال احمر و سه هزار نفر در شهرداری در قالب گروه های امداد و نجات آماده هستند و ۲۰ تیم تخصصی در هلال احمر تشکیل شده است.

هشدار پلیس تهران به عموم هم وطنان:

تا ۴۸ ساعت به این ۶ منطقه تهران نروید

به دلیل این که خطر سیل همچنان وجود دارد، به مدت ۴۸ ساعت از سفر به مناطق دربند، درکه، فشم، لواسان، فرحزاد،کن و سولقان خودداری کنید.

هشدار در خصوص افزایش دبی کارون در اهواز

سازمان آب و برق خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به افزایش دبی ( حجم آب ) کارون در مقطع اهواز تا ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب بر ثانیه و مسدود شدن جاده‌های ساحلی و آبگرفتگی پارک‌های ساحلی هشدار داد.

تکذیب خبر احتمال وقوع سونامی در بوشهر

تکذیب خبر احتمال وقوع سونامی در بوشهر

معاون استاندار بوشهر اعلام کرد: شایعات مبنی بر وقوع سونامی در بوشهر واقعیت ندارد. مردم به این شایعات توجه نکنند. هرگونه اطلاعیه رسمی را از ستاد مدیریت استان استان دریافت کنند.

هسته بارشی فردا به شرق استان تهران می‌رسد

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان تهران:
امروز بارش در غرب استان تهران شدت داشته و فردا شدت بارش شرق استان تهران، از فیروزکوه تا ورامین را هسته بارشی فراوانی دربرمی‌گیرد.

هشدار طغیان رودخانه الوند در سرپل‌ذهاب

 ساکنان، مجاوران حریم و بستر رودخانه الوند در تمام مسیر (به ویژه در حوزه شهر سرپل ذهاب و قصرشیرین) با توجه به بالا آمدن سطح آب ناشی از بارش و طغیان چشمه‌ها و رودخانه ضرورت دارد از هر گونه تردد، سکونت موقت در حریم و نزدیکی رودخانه، به دلیل احتمال جاری شدن سیل و خطر غرق شدگی جدا خودداری کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی اعلام کرد: به دلیل جاری شدن سیلاب دو مسیر جاده ای این استان از صبح امروز ششم فروردین ماه مسدود شده است

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=35664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi