1

هشت جمله طلایی مدیران موفق که عامل موفقیت آنهاست

  • کد خبر : 34088
  • 30 دسامبر 2018 - 13:41
هشت جمله طلایی مدیران موفق که عامل موفقیت آنهاست

مدیران موفق دارای ویژگی ها و خصوصیاتی هستند که این ویژگی ها موجب تمایز آنها با دیگران می شود. در این نوشتار هشت جمله طلایی مدیران موفق را که عامل موفقیت در مدیریت است، مرور می کنیم.

مدیران موفق دارای ویژگی ها و خصوصیاتی هستند که این ویژگی ها موجب تمایز  آنها با دیگران می شود. البته آنگونه که گفته می شود، مدیریت کار سختی نیست اگر این هشت جمله طلایی مدیران موفق را که ناشی از منش و خلق و خوی آنهاست، با گوش دل بشنویم و در کار مدیریتی خود پیشه خود بسازیم. در این نوشتار هشت جمله طلایی مدیران موفق را که عامل موفقیت در مدیریت است، مرور می کنیم. باما همراه باشید.

هشت جمله طلایی مدیران موفق

۱. من کاملا به تو اعتماد دارم

هیچ چیز بیشتر از عدم اعتماد و باور مدیر به قابلیت های یک کارمند نمی تواند انگیزه را در او از بین ببرد. به گفته تئودور روزولت، بهترین رهبر شخصی است با قوه تشخیص خود بهترین فرد را برای انجام امور انتخاب می کند، و آنقدر خویشتندار است که در حین انجام امور از مداخله در کار آنها به شدت پرهیز می کند.

۲. کاری که باید انجام دهیم این است…

یکی از هشت جمله طلایی مدیران موفق و رهبران بزرگ، اعلام علت انجام امور است تا در افراد ایجاد انگیزه کنند. این همان هدف است که کلید اصلی دستیابی به نتیجه ای کاملا متفاوت است.

۳. دفعه بعد چطور می توانیم کار را بهتر انجام دهیم؟

همانطور که آریانا هافینگتون گفته اشتباهات بهترین معلم هستند. باید بپذیریم که همیشه تصمیمات ما درست نیستند و گاهی هم اشتباهات بزرگی مرتکب می شویم. درک شکست هیچ تضادی با موفقیت ندارد و بخشی از آن محسوب می شود.

۴. می خواهم از نقاط قوت تو استفاده کنم

بسیاری از کمپانی ها اعتقاد دارند که کارمندان خود را می توانند در موقعیت ها و مسئولیت های مختلف جابجا کنند. افرادی که واقعا با استعداد و با هوش باشند معمولا اینگونه نیستند چرا که از استعدادهای خاصی برخوردارند. این افراد را نمی توانید به تقبل نقش هایی وادار کنید که مناسب آن نیستند.

۵. نظر شما در این مورد چیست؟

مدیران برجسته اجازه نمی دهند منیت شان مانع نوآوری شود و به همین دلیل نظر دیگران را جویا می شوند. یکی از هشت جمله طلایی مدیران موفق این است که به کارمندان خود نشان دهید به آنها اطمینان دارید و به نظراتشان اهمیت می دهید این است که نظر آنها را بطور مستقیم جویا شوید. بعلاوه، معمولا بهترین نظرات را از افرادی می شنوید که کمترین انتظار را از آنها دارید.

۶. چطور می توانم بهتر حمایتت کنم؟

یک روش عالی برای کاهش آمار نقل و انتقال کارمندان از شرکت شما این است که رویکردی حمایتی نسبت به آنها اتخاذ کنید. زمانی را برای مذاکره و ملاقات با کارمندان خود اختصاص دهید. از آنها بپرسید که چه کاری را در دست دارند و شما چطور می توانید به موفقیت آنها کمک کنید.

۷. اگر پرسشی دارید از من بپرسید

پیروی از سیاست درهای باز به دیگران نشان می دهد که در دسترس اعضا گروه خود هستید و به تعامل با آنها و کارآیی آنها اهمیت می دهید. هر چه سریعتر به پرسش هایی که برای کارمندان پیش می آید پاسخ دهید، آنها هم سریعتر می توانند به ادامه کار بپردازند و نتیجه مورد نظر را کسب کنند و این یکی از هشت جمله طلایی مدیران موفق است.

۸. کارت عالی بود

ابراز قدردانی به مراتب کم هزینه تر و موثرتر از قرار دادن چند میز پینگ پونگ یا تخت های استراحت در محل کار است. هیچ فرقی ندارد که حقوق و مزایای دریافتی کارمندان شما چقدر است، آنها دوست دارند بدانند که کارشان مورد توجه شخص دیگری قرار گرفته است. بنابراین چند دقیقه از زمان خود را صرف قدردانی از عملکردهای خوب کنید. مطمئن باشید اعضا گروه ارزش آن را خواهند دانست.

منبع: کانال هنر مدیریت

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=34088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi