3

منطقه۲۱ تهران میزبان تندیس نیم تنه برنزی استاد کمال الملک

  • کد خبر : 37116
  • 12 می 2019 - 11:51
منطقه۲۱ تهران میزبان تندیس نیم تنه برنزی استاد کمال الملک

منطقه۲۱ تهران میزبان تندیس نیم تنه برنزی استاد کمال الملک شد. نیم تنه استاد کمال‌الملک پیش از این در مقابل تاتر شهر نصب شده بود که پس از مرمت در میدان کمال الملک نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت

دانستنی آنلاین: منطقه۲۱ تهران میزبان تندیس نیم تنه برنزی استاد کمال الملک شد. نیم تنه استاد کمال‌الملک پیش از این در مقابل تاتر شهر نصب شده بود در میدان کمال الملک نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

تندیس نیم تنه برنزی استاد کمال الملک
به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ ، تندیس “نیم تنه برنزی استاد کمال الملک” پس از مرمت و بازسازی مجدد، به دلیل ارتباط موضوعی با میدانی به همین نام در منطقه ۲۱ تهران در مقابل ساختمان ستادی شماره یک شهرداری این منطقه منتقل شد.

رحمانی شهردار ورودی غربی پایتخت ( منطقه ۲۱ ) با بیان مطلب فوق گفت: سردیس و تندیس های برنزی بخشی از مولفه های بسیار تاثیرگذار در زیباسازی مناظر و نماهای کلانشهری مانند تهران است و به نوعی می توان آنان را به عنوان یادآور خاطرات دور یا نزدیک برشمرد.

به گفته معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی، این نیم تنه اثر فریدون صدیقی فرزند استاد به نام مجسمه سازی ایران، ابوالحسن خان صدیقی است.

خبرنگار: منیژه بازیار

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=37116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi