2

ایران جابکس در تهران آغاز شد

  • کد خبر : 36218
  • 03 اردیبهشت 1398 - 10:10
ایران جابکس در تهران آغاز شد

دومین نمایشگاه بین المللی کار ایران ( ایران جابکس ) با حضور شرکت های ایرانی و نمایندگی های شرکت های خارجی روز دوشنبه ( دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ ) آغاز به کار کرد.

دومین نمایشگاه بین المللی کار ایران ( ایران جابکس ) با حضور شرکت های ایرانی و نمایندگی های شرکت های خارجی از کشور‌های آلمان، هلند، ایرلند، مالزی، قزاقستان، ارمنستان، چین و سنگاپور آغاز روز دوشنبه ( دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ ) آغاز به کار کرد.

دومین نمایشگاه بین المللی کار ایران آغاز به کار کرد

سعید سمیعی رئیس مرکز کار ایران و مسئول برگزاری نمایشگاه بین المللی کار ایران اعلام کرد: در این نمایشگاه بیش از دو هزار و سیصد فرصت شغلی ارائه شده است.

وی افزود: ارگان ها و شرکت های حاضر در نمایشگاه بین المللی کار ایران همچون سال گذشته نسبت به جذب نیرو‌های مورد نیاز خود و متقاضیان برای کار اقدام می‌کنند.

سمیعی در خصوص همایش ها، نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی نمایشگاه بیان کرد: در نمایشگاه بین المللی کار ایران همایش‌ها و نشست‌های تخصصی و همچنین کارگاه‌های آموزشی یک روزه و نیز چند روزه با حضور استادان دانشگاه و مقامات دولتی برای متقاضیان هم برگزار می‌شود که براساس آمار نمایشگاه پیشین، بازخورد‌های بسیار مثبتی داشته و باعث افزایش سطح آگاهی برای کارجویان شده است.

اهداف اصلی برگزاری نمایشگاه بین المللی کار ایران

اهداف اصلی برگزاری نمایشگاه بین المللی کار ایران

رئیس مرکز کار ایران افزود: یکی از اهداف اصلی برگزاری نمایشگاه بین المللی کار ایران از بین بردن شکاف عمیق بین بازار عرضه و تقاضای نیروی کار است که در کشور مشهود است چرا که ما بار‌ها با گلایه مندی کارجویان از نبود مشاغل مناسب و همچنین تقاضای کارفرمایان برای جذب نیروی انسانی متخصص روبه رو بوده ایم که در این نمایشگاه سعی می‌شود این مشکلات برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: کارجویانی که به دنبال فرصت‌های شغلی منحصربه فرد در همه رده‌های سازمانی در داخل و خارج کشور هستند می‌توانند در این نمایشگاه فرصت ملاقات و ارسال درخواست همکاری با این موسسات را به صورت مستقیم پیدا کنند.

دومین نمایشگاه بین المللی کار ایران از روز دوشنبه دوم تا پنجم اردیبهشت به مدت چهار روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در نمایشگاه بین المللی تهران پذیرای بازدید کنندگان و علاقه‌مندان است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

۰/۵ (۰ نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=36218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi