1

نقش و تأثیر گرافیک در تبلیغات

  • کد خبر : 3903
  • 07 می 2016 - 14:43
نقش و تأثیر گرافیک در تبلیغات

امروزه دیگر گرافیک را نمی توان تنها به یک هنر تعبیر کرد بلکه برای درک آن بهتر است کارکرد رسانه ای آن بررسی شود.گرافیک محیطی، گرافیک و بسته بندی، اینفوگرافی و …، تعدادی از شاخه های گرافیک می باشند که هریک جداگانه، تخصصی محسوب می شود.

حدود هفتاد درصد اطلاعاتی که انسان از محیط پیرامون خود دریافت  می کند، به وسیله چشم و حس بینایی است .

طبق آمار منتشر شده، کاربران فیسبوک تاکنون بیش از 250 میلیارد تصویر بر روی این سایت آپلود کرده اند، یعنی به طور میانگین 350 میلیون در روز. برای مقایسه ی درست دقت کنید، کاربران Flickr که یک وب سایت تخصصی اشتراک گذاری تصاویر به حساب می آید، تا کنون 8 میلیارد تصویر در سایت آپلود کرده اند، با میانگین 3.5 میلیون تصویر در روز.

با توجه به گسترش ارتباطات به صورت روزافزون اعم از فضای مجازی و شبکه های تلویزیونی و انبوه اطلاعات، مخاطبان به صورت ناخودآگاه گرایش به سمت محصولات با گرافیک بهتر دارند. زیرا شبکه تلویزیونی یا وب سایت و یا مجله با گرافیک ارتباط بهتر و عمیق تری با مخاطب برقرار می کند.

 امروزه دیگر گرافیک را نمی توان تنها به یک هنر تعبیر کرد بلکه برای درک آن بهتر است کارکرد رسانه ای آن بررسی شود.

گرافیک محیطی، گرافیک معماری، گرافیک پوستر، آرم و نشانه، گرافیک در تصاویر متحرک، گرافیک نشریات و مجلات، گرافیک وب سایت، گرافیک و بسته بندی، اینفوگرافی و …،  تعدادی از شاخه های گرافیک می باشند که هریک جداگانه، تخصصی محسوب می شود.

گرافیک به وسیله روان شناسی رنگ ها، چیدمان و ترکیب بندی فضای کار شخصیت کاری شما را به نمایش می گذارد.

گرافیک، یک پیام را به سهولت و عمیق منتقل می کند.

منبع:

https://www.avval.ir

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=3903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi