3

نشست مدیران پایگاه های خبری در معاونت امور مطبوعاتی برگزار شد

  • کد خبر : 78541
  • 26 ژانویه 2021 - 13:33
نشست مدیران پایگاه های خبری در معاونت امور مطبوعاتی برگزار شد

دانستنی آنلاین: جلسه اعضاء کار گروه و مدیران پایگاه های خبری در معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور مدیر کل و معاونین اداره کل مطبوعات برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، در این جلسه مدیران پایگاه های خبری مشکلات و نظرات کارشناسی خود را با مدیران […]

دانستنی آنلاین: جلسه اعضاء کار گروه و مدیران پایگاه های خبری در معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور مدیر کل و معاونین اداره کل مطبوعات برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، در این جلسه مدیران پایگاه های خبری مشکلات و نظرات کارشناسی خود را با مدیران معاونت مطبوعاتی  و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح نمودند و مشکلات پایگاه های خبری کشور در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه، مدیر کل اداره مطبوعات به ایجاد تشکل صنفی تاکید کرد و مدیران پایگاه های خبری به مشکلاتی از قبیل بیمه ، یارانه ، آگهی های دولتی، مشکلات فنی و زیر ساخت ها و سایر مشکلات صنفی پایگاه خبری اشاره کرده و مدیر کل و معاونین به سوالات و دغدغه های این تشکل رسانه ای پاسخگو بودند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=78541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi