1

نسل جدید لکسوس ES رونمایی شد + فیلم

  • کد خبر : 27038
  • 29 آوریل 2018 - 15:39
نسل جدید لکسوس ES رونمایی شد + فیلم

نسل جدید لکسوس ES رونمایی شد + فیلم

لکسوس در نمایشگاه خودروی پکن از نسل جدید خودروی سدان ES رونمایی کرد که این نسل هفتمین نسل از این خودرو به شمار می رود و از آخرین زبان طراحی لکسوس در طراحی آن استفاده شده و طراحی آن بیشتر شبیه مدل های LC و LS شده است. ابعاد این خودروی سدان نیز در مقایسه با قبل افزایش پیدا کرده است.
طراحی لکسوس ES جدید در مقایسه با قبل اسپرت تر شده است و ارتفاع سقف نیز کاهش پیدا کرده است. سقف شیب دار و زوایای شیشه ها نیز سبب شده است تا خودرو استایلی کوپه مانند داشته باشد. جلوپنجره ی اسپرت لکسوس نیز بزرگ تر از هر زمان دیگری است و بخش اعظم نمای جلویی خودرو را به خود اختصاص داده است.

لکسوس ES

لکسوس ES

خطوط جلوپنجره نیز عمودی هستند و نمای جدید و جذابی را ایجاد کرده اند. طراحی غقب این خودرو نیز کاملا دگرگون شده است و شاهد استفاده از چراغ های LED با شکل L هستیم.

لکسوس ES

لکسوس ES

لکسوس فعلا تنها مدل ES 350 را معرفی کردهاست که این مدل به یک موتور 3.5 لیتری شش سیلندر با قدرت 300 اسب بخار و گشتاور 355 نیوتن متر مجهز است که در مقایسه با قبل 28 اسب بخار و 20 نیوتن متر قدرت و گشتاور بیشتری تولید می کند.
برای انتقال نیرو در این مدل نیز لکسوس از گیربکس جدید هشت سرعته ی اتوماتیک استفاده کرده است. لکسوس هنوز اشاره ای نکرده است که آیا مدل هیبریدی ES 300h نیز به تولید خواهد رسید یا نه.

لکسوس ES

لکسوس ES

لکسوس ES جدید روی پلتفرم جهانی K جدید تویوتا ساخته شده است. در این پلتفرم شاهد استفاده از فولاد دارای مقاومت بالا در شاسی خودرو هستیم ضمن اینکه وزن خودرو نیز در مقایسه با نسل قبلی کاهش پیدا کرده است.

لکسوس ES

لکسوس ES

در بحث ابعاد خارجی شاهد افزایش طول 65 میلیمتری این خودرو هستیم که سبب شده تا طول کولی این خودرو به 4975 میلیمتر برسد. با این ابعاد حالا دیگر مدل ES دارای طول بیشتری در مقایسه با مدل GS است چون مدل GS دارای 4914 میلیمتر طول است. همچنین پهنای این خودرو 45 میلیمتر و فاصله ی محوری آن نیز 50 میلیمتر افزایش پیدا کرده اند.

لکسوس ES

لکسوس ES

در داخل کابین نیز بزرگترین تغییر به سیستم مالتی مدیای این خودرو برمیگردد که به یک مانیتور 12.3 اینچی مجهز است. یک تاچ پد نیز در کنسول مرکزی نصب شده است تا از آن برای کنترل این سیستم استفاده شود. تودوزی داخلی لکسوس ES نیز به طور کامل از چرم است.
لکسوس ES جدید از اواخر امسال وارد بازار خواهد شد و جزییات بیشتر از آن در آینده ی نزدیک منتشر می شود.

 

منبع: خودرو بانک

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=27038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi