4

نرخ فروش دلار چنداست؟

  • کد خبر : 123444
  • 02 تیر 1401 - 16:43
نرخ فروش دلار چنداست؟

طبق اعلام دبیرکل کانون صرافان، قیمت ارز هم اکنون در اکثر صرافی ها بین ۲۹ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۳۰ هزار تومان در نوسان است. به گزارش دانستنی آنلاین، کامران سلطانی‌زاده درباره وضعیت امروز بازار ارز، اظهار داشت: امروز صرافی های بیشتری به چرخه فروش توافقی اضافه شدند. سلطانی زاده با بیان اینکه اکثر صرافی‌ها […]

طبق اعلام دبیرکل کانون صرافان، قیمت ارز هم اکنون در اکثر صرافی ها بین ۲۹ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۳۰ هزار تومان در نوسان است.

به گزارش دانستنی آنلاین، کامران سلطانی‌زاده درباره وضعیت امروز بازار ارز، اظهار داشت: امروز صرافی های بیشتری به چرخه فروش توافقی اضافه شدند.

سلطانی زاده با بیان اینکه اکثر صرافی‌ها امروز نیز دلار را در کانال ۲۹ هزار تومان می‌فروشند، گفت: دلار امروز در بازار ارز با قیمت ۲۹۳۰۰ تا ۲۹۹۰۰ و بعضاً ۳۰۱۰۰ در حال فروش است.

نرخ فروش دلار چنداست؟

وی با تأکید بر اینکه امروز ارز مسافری به‌نرخ هر دلار ۲۷ هزار و ۶۰۰ تا ۲۷ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد تصریح کرد: ارز در بازار متشکل ارزی و رسمی بدون هیچ ارزپاشی بانک مرکزی و فقط با نرخ توافقی بین صرافان و صادرکنندگان خریداری و به‌نرخ توافقی به مشتریان عرضه می‌شود.

مدیریت بازار متشکل معاملات ارز ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد:این بازار تا اطلاع ثانوی در تمام روز‌های هفته اعم از پنجشنبه و جمعه تا ساعت ۱۸ فعالیت خواهد نمود.

/صداوسیما

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۳.۷ / ۵. تعداد امتیازات: ۲۵

به این خبر امتیاز دهید

۰/۵ (۰ نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=123444

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi