7

نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» برگزار شد+گزارش تصویری

  • کد خبر : 119378
  • 17 می 2022 - 9:31
نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» برگزار شد+گزارش تصویری

نخستین جشن ملی روابط عمومی امروز با حضور فعالان روابط عمومی و اساتید این رشته در سالن وحدت تهران برگزار شد. به گزارش خبرنگار دانستنی آنلاین ، این جشن که به مناسبت آغاز هفته روابط عمومی برگزار شده است فعالان این حوزه را بر آن داشت تا با تعاملات بیش از پیش به افزایش دانش […]

نخستین جشن ملی روابط عمومی امروز با حضور فعالان روابط عمومی و اساتید این رشته در سالن وحدت تهران برگزار شد.

نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» در حال برگزاری است

به گزارش خبرنگار دانستنی آنلاین ، این جشن که به مناسبت آغاز هفته روابط عمومی برگزار شده است فعالان این حوزه را بر آن داشت تا با تعاملات بیش از پیش به افزایش دانش و خودباوری روابط عمومی بیفزایند.

در این جشن که با حضور طلایه داران ارتباطات و روابط عمومی برگزار شده بود به چالش های بنیادین روابط عمومی ایران، همچنین تعاملات ارتباطات جهان گستر و روابط عمومی های ارتباط گر پرداخته شد.

این جشن ملی توسط انجمن متخصصان روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران، انجمن روابط‌عمومی استان کرمان، ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی، موسسه کارگزار روابط‌عمومی و با حمایت انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی، انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، بنیاد رودکی و کانون تبلیغاتی آسانگار صورت گرفته است.

نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» برگزار شد

در تقویم رسمی کشور روز 27 اردبیهشت برابر مصوبه جلسه ۵۹۰ مورخ 28/06/85 شورای عالی انقلاب فرهنگی، به عنوان «روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی» نامگذاری ‌گردید.

گفتنی است، در پایان این رویداد، از کتاب های (روابط عمومی متاورس) و ( روابط عمومی و مدیریت بحران ) و (روابط رسانه) رونمایی شده و از فعالان و پیشکسوتان روابط عمومی تقدیر شد.

نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» برگزار شد

نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» برگزار شد

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=119378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi