3

نتایج مثبت تثبیت نرخ ارز در تقویت ارزش پول ملی

  • کد خبر : 45999
  • 24 جولای 2019 - 9:30
نتایج مثبت تثبیت نرخ ارز در تقویت ارزش پول ملی

دانستنی آنلاین: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد: نتایج مثبت تثبیت نرخ ارز، در تقویت ارزش پول ملی مشهود است. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬ سیدناصر موسوی لارگانی در گفتگو با ایبِنا با تاکید بر ضرورت افزایش ارزش پول ملی، گفت: خوشبختانه راهکارهایی از سوی دولت، بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار مطرح شده […]

دانستنی آنلاین: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد: نتایج مثبت تثبیت نرخ ارز، در تقویت ارزش پول ملی مشهود است.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬ سیدناصر موسوی لارگانی در گفتگو با ایبِنا با تاکید بر ضرورت افزایش ارزش پول ملی، گفت: خوشبختانه راهکارهایی از سوی دولت، بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار مطرح شده که برخی از آنها مثمرثمر بوده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه یکی از راهکارهای مطرح شده در حوزه رشد ارزش پول ملی بحث حذف صفر است، افزود: مهم تر از حذف صفر از پول ملی در این حوزه تثبیت قیمت ارز است، زیرا نتایج مثبت آن در ارزش پول ملی مشهود است.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه حذف صفر از پول ملی باید ابتدا درآمد و هزینه مردم با یکدیگر در تناسب باشد، تصریح کرد: نکته دیگر این است که اگر بخواهیم ارزش پول ملی افزایش یابد باید فرمایش مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی تحقق یابد که این مهم خود به بهبود وضعیت اقتصادی آحاد مختلف جامعه می انجامد.

موسوی لارگانی با تاکید بر اینکه صحبت از مثبت شدن تراز در حوزه های مختلف و کاهش تورم وقتی درست است که مستند باشد و مردم در زندگی خود تغییرات رو به مثبت را حس کنند، افزود: اگر ارایه آمار به صورت غیر واقعی و صورت سازی باشد به طور حتم پایه پولی کشور نیز بیش از پیش دچار تزلزل خواهد شد.

وی لازمه تقویت پایه پولی کشور را مقاوم سازی اقتصاد و کاهش اتکا به نفت خواند و تصریح کرد: تاسیس صندوق توسعه ملی با هدف عدم اتکا به منابع حاصل از نفت بوده؛ بنابراین دولت باید بیش از پیش به این مهم توجه داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه افزایش منابع صندوق توسعه ملی می تواند کمک حال بانک ها در جهت رونق تولید و بهبود وضعیت صنعت در کشور باشد، گفت: منابع این صندوق می تواند در توسعه اشتغال، زیرساخت ها و فعالیت های تولیدی و همچنین حمایت از بخش خصوصی به کار گرفته شود تا از این مسیر ارزش پول ملی احیا شود.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=45999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi