2

میز استاندارد برای کودکان

  • کد خبر : 3852
  • 15 اردیبهشت 1395 - 11:06
میز استاندارد برای کودکان

میز تحریر کودکتان را جوری انتخاب کنید که متناسب با سن و سایز او باشد؛ به دلیل آن که آنان در هنگام فعالیت و استفاده از میز تحریر راحت باشند. نکته ی دیگر در انتخاب میز و تحریر رنگ و سبک طراحی آن است که با توجه به دختر و پسر بودن کودک انتخاب می شود. همچنین بزرگ یا کوچک بودن میز و ارتفاع آن موجب خمیدگی پشت یا خستگی زودرس کودک نگردد.

میز تحریر کودکتان را جوری انتخاب کنید که متناسب با سن و سایز او باشد؛ به دلیل آن که آنان در هنگام فعالیت و استفاده از میز تحریر راحت باشند. نکته ی دیگر در انتخاب میز و تحریر رنگ و سبک طراحی آن است که با توجه به دختر و پسر بودن کودک انتخاب می شود. همچنین بزرگ یا کوچک بودن میز و ارتفاع آن موجب خمیدگی پشت یا خستگی زودرس کودک نگردد. لذا توجه به نکات زیر در خرید میز تحریر برای کودکان دلبندتان پیشنهاد می گردد:

1 – ارتفاع میز تحریر باید طوری باشد که زانوهای کودک از سطح زیرین میز فاصله داشته باشد و امکان جابجایی و حرکت آزادانه با توجه به فاصله بین ران و سطح زیرین میز وجود داشته باشد.

2 – ارتفاع میز باید به گونه‌ای باشد تا زمانی‌که بازوها در وضعیت عمود بر سطح میز هم محور با محور طولی بدن قرار دارند، آرنج‌ها تقریباً در محدوده سطح رویی میز قرار گیرد.

3 – در هنگام مطالعه نباید سر و گردن بیشتر از 20 درجه به طرف پایین خم شود.

4 – میز مطالعه باید طوری انتخاب شود که خواننده هنگامی که دو دست خود را روی میز قرار می‌دهد، حداقل فاصله کتاب و چشم های او کمتر از 40 سانتی‌متر نباشد.

نکته بسیار مهم:  نباید کودک در پشت میز به مدت طولانی در یک وضعیت ثابت بماند و بهتر است از او بخواهیم هر یک ساعت یکبار از جای خود بلند شود و فعالیت داشته باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=3852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi