2

میزان افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران

  • کد خبر : 36595
  • 02 می 2019 - 8:36
میزان افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران

میزان افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی در جلسه هیأت وزیران روز چهارشنبه ( ۱۱ اردیبهشت ماه۹۸ ) تعیین شد.

دانستنی آنلاین: میزان افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی در جلسه هیأت وزیران روز چهارشنبه ( ۱۱ اردیبهشت ماه۹۸ ) تعیین شد.

میزان افزایش حقوق بازنشستگان

میزان افزایش حقوق بازنشستگان

 به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از ایرنا، هیأت دولت در جلسه روز چهارشنبه ( ۱۱ اردیبهشت ماه۹۸ ) خود میزان حقوق و حد اقل مستمری و میزان افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران و از کار افتادگی را تصویب کرد. بر اساس این مصوبه از ابتدای سال ۱۳۹۸ کلیه مستمری‌های بازنشستگی، از کار افتادگی و مجموع مستمری بازماندگان مشمولین قانون تأمین اجتماعی که تا پایان سال ۱۳۹۷ برقرار شده اند، برای دریافت کنندگان حداقل مستمری به میزان (۱,۵۱۶,۸۸۱) تومان معادل ۳۶,۵ درصد تعیین می‌شود و براساس سایر سطوح به میزان ۱۳ درصد مستمری آنان در پایان اسفند ماه ۱۳۹۷ به علاوه مبلغ ثابت (۲۶۱,۱۴۷) تومان افزایش می‌یابد.

همچنین در این جلسه تصویب شد: درخصوص سایر افرادی که مستمری آن‌ها به نسبت پرداخت حق بیمه برقرار شده است، افزایش مستمری‌های تا حداقل دستمزد معادل ۳۶,۵ درصد و مستمری‌های بیش از حداقل همانند سایر سطوح و به نسبت سنوات پرداخت حق بیمه خواهد بود.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=36595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi