2

موافقت معاون اول رئیس جمهوربرای اختصاص یارانه های حذفی به معلولان

  • کد خبر : 58076
  • 23 سپتامبر 2019 - 17:05
موافقت معاون اول رئیس جمهوربرای اختصاص یارانه های حذفی به معلولان

دانستنی آنلاین:وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از موافقت اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری مبنی بر اختصاص یارانه های حذفی به جامعه معلولان کشور خبر داد. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین،محمد شریعتمداری با اعلام این خبر در اولین کمیته نظارت و هماهنگی بر قانون حمایت از معللان اظهار امیدواری کرد: با این اقدام بتوان بسیاری از […]

دانستنی آنلاین:وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از موافقت اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری مبنی بر اختصاص یارانه های حذفی به جامعه معلولان کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین،محمد شریعتمداری با اعلام این خبر در اولین کمیته نظارت و هماهنگی بر قانون حمایت از معللان اظهار امیدواری کرد: با این اقدام بتوان بسیاری از مشکلات و مسائلی که  معلولان کشور با آن دست به گریبان هستند  حل و فصل شود.

 وی با اشاره به تصویب قانون حمایت از معلولان در اسفند ماه ۹۶ در مجلس بیان کرد: ۶ آئین نامه از سوی وزارتخانه در این خصوص تهیه شده که حداکثر تا آذرماه در دولت مطرح خواهد شد.

در این نشست همچنین، احمد میدری، معاون رفاه  اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز ضمن ارائه گزارشی در این زمینه بیان داشت: قانون حمایت از معلولان کشور اسفندماه ۹۶ در مجلس شورای اسلامی تصویب و از اردیبهشت تا آذرماه ۹۷ آئین نامه های مرتبط با آن تهیه شد.

در این جلسه، عملکرد همه دستگاهها در اجرای قانون ارائه و مقرر شد که از سوی معاون اول برای اجرای بهتر این قانون دستورات لازم ابلاغ شود.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=58076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi