2

مهرداد بذرپاش به جای رستم قاسمی می آید؟

  • کد خبر : 132435
  • 16 نوامبر 2022 - 17:54
مهرداد بذرپاش به جای رستم قاسمی می آید؟

بر اساس شنیده‌ها احتمال جایگزینی بذرپاش با رستم قاسمی و انتخاب او برای نشستن روی صندلی وزارت راه و شهرسازی وجود دارد. به گزارش دانستنی آنلاین، همچنین بر اساس شنیده‌ها، در کنار مهرداد بذرپاش، نام افرادی مانند علی نیکزاد، سعید محمد، مسعود میرکاظمی و سیدمهدی هاشمی نیز مطرح شده است. در روزهای اخیر فشارها برای […]

بر اساس شنیده‌ها احتمال جایگزینی بذرپاش با رستم قاسمی و انتخاب او برای نشستن روی صندلی وزارت راه و شهرسازی وجود دارد.

به گزارش دانستنی آنلاین، همچنین بر اساس شنیده‌ها، در کنار مهرداد بذرپاش، نام افرادی مانند علی نیکزاد، سعید محمد، مسعود میرکاظمی و سیدمهدی هاشمی نیز مطرح شده است.

در روزهای اخیر فشارها برای استعفای رستم قاسمی از وزارت راه و شهرسازی در رسانه‌های اصولگرا زیاد شده است. سه روز پیش خبر استعفای او تکذیب شد، اما دو روز پیش یک خبرگزاری وابسته به صداوسیما، خبر داد که رستم قاسمی درباره استعفایش هیچ پاسخی به خبرنگاران نداده است.

علاوه بر این، مطلع شدیم یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم که به زودی اجرایی خواهد شد، ادغام سازمان برنامه و بودجه با سازمان استخدامی و اداری کشور است. به نظر می‌رسد حضور در این جایگاه هم با توجه به سوابق بذرپاش از مواردی باشد که او به آن فکر می‌کند.

مهرداد بذرپاش در حال حاضر رئیس دیوان محاسبات کشور است و پیش از این سابقه ریاست بر شرکت سایپا و نمایندگی ادوار مجلس را در پرونده خود دارد. در صورتی که بذرپاش حضور در وزارت راه و شهرسازی را بپذیرد، میراث‌دار و اداره‌کننده یکی از پرچالش‌ترین وزارتخانه‌های دولت سیزدهم خواهد شد. / اعتمادآنلاین

 

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=132435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi