3

مهدکودک های تهران تعطیل شد

  • کد خبر : 67689
  • 04 اسفند 1398 - 10:37
مهدکودک های تهران تعطیل شد

 دانستنی آنلاین: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمام مهدکودک های تهران و مراکز روزانه توانبخشی استان تهران امروز (یکشنبه) و فردا (دوشنبه) تعطیل است. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، براساس اعلام سازمان بهزیستی کشور، مراکز روزانه توانبخشی استان تهران به منظور آمادگی و پیشگیری از شیوع کروناویروس تعطیل هستند. مسعود آسیما، مدیرکل روابط […]

 دانستنی آنلاین: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمام مهدکودک های تهران و مراکز روزانه توانبخشی استان تهران امروز (یکشنبه) و فردا (دوشنبه) تعطیل است.

مهد کودک ها تعطیل است

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، براساس اعلام سازمان بهزیستی کشور، مراکز روزانه توانبخشی استان تهران به منظور آمادگی و پیشگیری از شیوع کروناویروس تعطیل هستند.

مسعود آسیما، مدیرکل روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور در مورد تعطیلی مهدکودک های تهران در مطلبی در توئیتر خوداعلام کرد: بر اساس تصمیم سازمان بهزیستی تعطیلی مهدهای کودک تابعی از تعطیلی مقاطع ابتدایی مدارس خواهد بود. بر اساس این تصمیم،  اطلاعات تکمیلی در خصوص تعطیلی مهدهای کودک توسط مدیر کل بهزیستی هر استان و با هماهنگی با دانشگاه های علوم پزشکی استان به طور جداگانه اعلام خواهد شد.

گفتنی است، در حال حاضر بیش از ۱۵ هزار مهدکودک شامل هفت هزار و ۵۰۰ روستامهد و مهدحاشیه ای در کشور فعالیت دارد. ویروس کرونا وارد کشور ما شده و تا کنون جان چند هم وطن ما را گرفته است. از آنجایی که هیچ درمان، واکسن یا دارویی برای این بیماری وجود ندارد بهترین راه مقابله با آن پیشگیری است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

۰/۵ (۰ نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=67689

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi