2

مقدمه ای بر وضعیت مسئولیت اجتماعی در ایران +PDF

  • کد خبر : 69909
  • 06 آوریل 2020 - 14:05
مقدمه ای بر وضعیت مسئولیت اجتماعی در ایران +PDF

دانستنی آنلاین: مقدمه ای بر وضعیت مسئولیت اجتماعی در ایران پژوهشی است که توسط  فاطمه برخورداری، کارشناس اشتغال تهیه و تنظیم شده و در دسترش قراردارد. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، در ابتدای پزوهش مقدمه ای بر وضعیت مسئولیت اجتماعی آمده است: مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکتها در دهه اخیر به پارادایم غالب و مسلط حوزه […]

دانستنی آنلاین: مقدمه ای بر وضعیت مسئولیت اجتماعی در ایران پژوهشی است که توسط  فاطمه برخورداری، کارشناس اشتغال تهیه و تنظیم شده و در دسترش قراردارد.

 مسئولیت اجتماعی در ایران

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، در ابتدای پزوهش مقدمه ای بر وضعیت مسئولیت اجتماعی آمده است: مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکتها در دهه اخیر به پارادایم غالب و مسلط حوزه اداره شرکتها تبدیل شده است.

شرکت های بزرگ و معتبر جهانی مسئولیت در برابر اجتماع و محیط اجتماعی را جزیی از استراتژی شرکتی خود میبینند. این مفهوم، موضوعی است که هم اکنون در کشورهای توسعه یافته و کشورهایی با اقتصاد باز به شدت از سوی حکومتها، شرکتها، جامعه مدنی، سازمانهای بین المللی و مراکز علمی دنیا دنبال می گردد.

با گذشت بیش از ۶۰ سال از ورود مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکت ها به ادبیات مدیریت شرکت ها و کسب و کارها ، هنوز این مفهوم در فضای کسب و کار ایران جایگاه شایسته ای پیدا نکرده است. طرح و توسعه این مفهوم در شرایط بحران فعلی اقتصاد ایران می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات اقتصادی واجتماعی جامعه خصوصاً حوزه اشتغال و بهره وری نیروی کار گردد.

در این نوشتار سعی شده است که بصورت اجمالی ضمن برشمردن روند شکل گیری این مفهوم، وضعیت تحقق میزان مسئولیت اجتماعی شرکت های ایرانی و
چگونگی توسعه و بسط آن در کشور بیان گردد.

برای دریافت این پژوهش به آدرس زیر مراجعه کنید:

مقدمه ای بر وضعیت مسئولیت اجتماعی در ایران

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=69909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi