5

معرفی مراکز فروش لوازم خانگی در تهران

  • کد خبر : 9173
  • 16 آبان 1395 - 9:43
معرفی مراکز فروش لوازم خانگی در تهران

ممکن است از مراکز فروش لوازم خانگی چندتایشان برایتان آشنا باشد. ما هر کدام از این مراکز خرید را از دید کسی که تا به حال به آن ها سری نزده و شناختی از آن ها ندارد بررسی کردیم. نظر خریداران و فروشندگان را پرسیده ایم و بهترین و راحت ترین راه ها برای رسیدن به این مراکز را مشخص کردیم.

#مراکز_فروش #لوازم_خانگی #تهران #بیشتر_بدانیم #دانستنی

ممکن است از مراکز فروش لوازم خانگی زیر چندتایشان برایتان آشنا باشد. ما هر کدام از این مراکز خرید را از دید کسی که تا به حال به آن ها سری نزده و شناختی از آن ها ندارد بررسی کردیم. نظر خریداران و فروشندگان را پرسیده ایم و بهترین و راحت ترین راه ها برای رسیدن به این مراکز را مشخص کردیم.

هر کدام از این مراکز فروش لوازم خانگی برای فروش بخشی از لوازم خانگی معروف هستند. از آنجا که همه ما می خواهیم خرید مناسبی داشته باشیم که هم به لحاظ قیمت و هم از نظر کیفیت در درجه بالایی قرار بگیرد بهتر است قبل از خرید، مراکز فروش را بهتر بشناسیم.

این که کدام یک از مراکز فروش لوازم خانگی به محل سکونت شما نزدیک تر است، کدام یک اجناسی را که می خواهید، دارد و قیمت این لوازم در کدام یک مناسب تر است نکاتی است که شاید به آن ها توجهی نکنیم. شاید همیشه به صرفه نباشد شرق تا غرب تهران را برای قیمتی کمتر از سایر مناطق طی کنیم اما گاهی برای خرید لوازمی مثل لوازم آشپزخانه درشت و یا لوازم صوتی و تصویری طی کردن این مسیر برای رسیدن به نمایندگی های رسمی، منطقی خواهد بود.

همه مراکز فروش لوازم خانگی تهران

خیابان شریعتی

بهترین خرید: با این که از فروشگاه های خیابان شریعتی می توانید لوازم تولید داخلی را هم پیدا کنید اما این مرکز بهترین مکان برای پیدا کردن لوازم خانگی وارداتی است. در بین فروشگاه ها تعداد زیادی فروشگاه فروش لوازم صوتی و تصویری هم وجود دارد.

ویژگی: نمایندگی های رسمی از برندهای معتبر

مسیرهای دسترسی: ایستگاه متروی شریعتی و میرداماد از این فروشگاه ها فاصله کمی دارند. برای استفاده از اتوبوس و تاکسی می توانید از یکی از مسیرهای میدان قدس، سید خندان و میدان امام حسین را انتخاب کنید.

خیابان سهروردی

بهترین خرید: سهروردی شمالی بهترین مرکز خرید لوازم آشپزخانه توکار است. با این که لوازم آشپزخانه غیرتوکار را هم می توانید در این خیابان پیدا کنید اما به خاطر تنوع بالا، بیشتر خریداران برای انتخاب لوازم توکار به این خیابان می آیند.

ویژگی: نمایندگی شرکت هایی که تنها لوازم توکار تولید می کنند، خدمات نصب و تعمیر لوازم توکار در این مکان بیشتر است.

مسیرهای دسترسی: بهترین راه دسترسی به این فروشگاه ها استفاده خطوط تاکسی میدان هفت تیر، سید خندان و خیابان شریعتی است.

بازار بزرگ تهران

بهترین خرید: برای خریدن لوازم برقی بهتر است سراغ بازار بزرگ نروید. در راسته لوازم خانگی بازار می توانید انواع ظروف آشپزخانه را با تنوع برند و مدل بالا پیدا کنید اما گاهی می توانید لوازم برقی آشپزخانه و یا لوازمی مثل اتو را هم پیدا کنید.

ویژگی: شلوغی بیش از حد خیابان های اطراف، دشواری پیدا کردن مسیر

مسیرهای دسترسی: ایستگاه 15 خرداد مترو بهترین راه برای رسیدن به بازار است اما اگر استفاده از اتوبوس و تاکسی برایتان راحت تر است، می توانید از میدان امام خمینی، میدان هفت تیر و میدان ولیعصر استفاده کنید.

سه راه امین حضور

بهترین خرید: برای خرید لوازم خرد آشپزخانه، ظروف و لوازم صوتی و تصویری مناسب نیست. این مرکز خرید یکی از بزرگ ترین مراکز فروش لوازم درشت آشپزخانه در تهران است.

ویژگی: اجناس بدون گارانتی با قیمت پایین تر، مدل های لوازم تولید داخلی

مسیرهای دسترسی: از ایستگاه متروی میدان بهارستان تا سه راه امین حضور پیاده حدودا 15 دقیقه طول می کشد. بخشی از خیابان امیرکبیر خط ویژه اتوبوس است و از سمت میدان امام خمینی، میدان شوش و میدان امام حسین هم می توانید به آنجا برسید.

خیابان جمهوری

بهترین خرید: از میان مراکز فروش لوازم خانگی این مرکز خرید بهترین محل برای خریدن لوازم صوتی و تصویری است. البته تعداد فروشگاه های لوازم خانگی هم در این راسته کم نیست اما به طور معمول مرکز خرید لوازم صوتی و تصویری شناخته می شود.

ویژگی: قرار گرفتن این مرکز در محدوده طرح ترافیک و نداشتن جای پارک بزرگترین مشکلی است که خریداران با آن مواجه می شوند.

مسیرهای دسترسی: خط ویژه اتوبوس خیابان جمهوری، تاکسی از میدان هفت تیر، میدان جمهوری و خیابان حافظ

میدان شوش

بهترین خرید: لوازم جانبی و قطعات یدکی بهترین اجناسی هستند که می توانید از میدان شوش بخرید اما بعضی از لوازم خرد آشپزخانه و ظروف و لوازم را هم می توانید در فروشگاه های این میدان پیدا کنید.

ویژگی: این مرکز در بین مراکز فروش لوازم خانگی چندان گزینه مناسبی برای خرید خانم ها به حساب نمی آید. اگر در تشخیص اجناس اصل از تقلبی خبره نیستید مراقب خریدهایتان باشید.

مسیرهای دسترسی: می توانید از اتوبوس های میدان رازی استفاده کنید. اما بهترین راه برای رسیدن به ایستگاه میدان شوش استفاده از مترو است.

منبع: برترین ها

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=9173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi