3

معرفی شرکت داروسازی تهران دارو

  • کد خبر : 17936
  • 22 مهر 1396 - 8:52
معرفی شرکت داروسازی تهران دارو

مهم ترین هدف شرکت داروسازی تهران دارو براساس اساسنامه آن تولید و عرضه داروی با کیفیت مورد قبـول و قابل رقابت در بازارهای دارویی و افزایش رضایتمندی مصرف کنندگان و بیماران عزیز می باشد . ضمن آنکه با تولید محصولات مورد نیاز جامعه بتواند حضور خویش در بازارهای داخلی و خارجـی را پر رنـگ تر نمـاید

شرکت داروسازی تهران دارو (سهامی عام) با قدمتی بیش از نیم قرن در سال ۱۳۳۴ تحت شماره ۴۷۶۳ با نام شرکت لابراتوار مسین با مسئولیت محدود و به صورت سهامی عام تأسیس و از سال ۱۳۳۷ با شمـاره پروانــه ۳۲-۳۶ ت جهت ساخت انواع فراورده های دارویی مورد بهره برداری قرار گرفت این شرکت در زمینی به مساحت ۹۶۸۱ متر مربع احداث شده است و شامل دپارتمان های تولید، آزمایشگاه های کنترل کیفیت، انفورماتیک ، تحقیقات، فنی مهندسی، انبارها، اداری و مالی، فروش و … می باشد .مسین در سال ۱۳۶۳ به شرکت داروسازی ” تهران دارو ” تغییر نام داد .

مهم ترین هدف شرکت داروسازی تهران دارو براساس اساسنامه آن تولید و عرضه داروی با کیفیت مورد قبـول و قابل رقابت در بازارهای دارویی و افزایش رضایتمندی مصرف کنندگان و بیماران عزیز می باشد . ضمن آنکه با تولید محصولات مورد نیاز جامعه بتواند حضور خویش در بازارهای داخلی و خارجـی را پر رنـگ تر نمـوده و با دستیابی به سودآوری مناسب به اهداف نوآورانه شرکت جامعه عمل بپوشاند .دستیابی به تحصیل رضایت پزشـکان با برخـورداری از دانش روز داروسـازی در راستای ایـجاد زمیـنه مناسـب و مطلوب برای ادامه حیات بشر نیز از دیگر اهداف این شرکت داروسازی می باشد که با بهره گیری از قوانینی کاملاً یکپارچه و به روز، پرسنل کارآزموده و مجرب مواد و تجهیزات مناسب با کیفیت و تکنولوژی روز ساخت داروها، در فضای اختصاص یافته به تولید و فرمولاسیون جدیدترین داروهای معرفی شده ساخته و مورد بهره برداری در بازارهای دارویی دنیا قرار گرفته است شرکت داروسازی تهران دارو در سال ۱۳۹۱ موفق به اخذ گواهی بهینه تولید شد که کلیه ی محصولات دارویی تولیدی این شرکت تحت قوانین و اصول GMP تعیین شده از سوی وزارت بهداشت ودرمان آموزش پزشکی تولید و عرضه می گردد این شرکت تولید کننده اشکال جامد دارویی شامل کپسول، قرص و سافت ژل می باشد .

تهران دارو همواره این افتخار را داشته است که با انتخاب تولید جدیدترین داروهای موجود در گروه های دارویی گوناگون (داروهای مؤثر بر سیستم اعصاب مرکزی، داروهای قلبی-عروقی، ضد دردها و مسکن ها، داروهای گوارشی و …) سبد محصولات ارائه شده به بازارهای دارویی را پر بارتر نماید . مکمل ها از جمله ویتامین E ، کلسیم، ففورکس، ففورکس پلاس، امگا ۳، ویتامین D و … از جمله مکمل های غذایی دارویی شرکت داروسازی تهران دارو هستند که قابلیت رقابت با انواع ویتامین های خارجی را دارند.

شرکت داروسازی تهران دارو در حال حاضر به صورت تولید قراردادی با شرکت Healing line و فردای سبز ایرانیان در زمینه تهیه مکمل های دارویی و انواع سافت ژل همکاری می نماید . از جمله فعالیت های دیگر این شرکت می توان صادرات اقلام دارویی به کشورهایی همچون سوریه- لبنان- افغانستان- روسیه و ونزوئلا اشاره کرد.

منبع: شرکت داروسازی تهران دارو

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

۰/۵ (۰ نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=17936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi