5

مسیریابی متروی تهران با اپلیکیشن سیستم عامل های iOS و اندروید

  • کد خبر : 17864
  • 09 اکتبر 2017 - 10:38
مسیریابی متروی تهران با اپلیکیشن سیستم عامل های iOS و اندروید

برای مسیریابی متروی تهران و اطلاع از وضعیت ایستگاه ها، اپلیکیشنی تحت عنوان “مترو تهران” در سایت «شرکت راه آهن شهری تهران و حومه» به نشانی: Metroapp.ir برای سیستم عامل های iOS و اندروید عرضه شده است که در این نوشتار با امکانات آن بیشتر آشنا می شویم.

مسیریابی متروی تهران

برای این که در ترافیک سرسام آور تهران گرفتار نشوید، یکی از بهترین راهکارها سفر با مترو است. متروی تهران با جابجایی بیش از 3 میلیون مسافر در روز، مشکل رفت و آمد بسیاری از کارمندان، دانشجویان و دانش آموزان را حل کرده و تا حد زیادی از بار ترافیکی این کلان شهر کاسته است.
برای مسیریابی متروی تهران و اطلاع از وضعیت ایستگاه ها، اپلیکیشنی تحت عنوان “مترو تهران” در سایت «شرکت راه آهن شهری تهران و حومه» به نشانی: Metroapp.ir برای سیستم عامل های iOS و اندروید عرضه شده است که در ادامه مطلب با امکانات آن بیشتر آشنا می شویم.
با اشاره روی نام هر ایستگاه، صفحه مخصوص به آن باز خواهد شد. در این صفحه قادرید از اطلاعاتی مثل آدرس دقیق ایستگاه، زمان بندی حرکت قطار، مراکز مهم اطراف و خطوط اتوبوس و تاکسی مربوط به هر ایستگاه با خبر شوید.
پایین همین صفحه هم امکانات هر ایستگاه ذکر شده است؛ مثلاً با مراجعه به منوی ایستگاه صادقیه می توانید از وجود سرویس بهداشتی، پارکینگ، دستگاه خود پرداز، فوریت های پزشکی، غرفه اغذیه و امکانات دیگرش مطلع گردید.
قابلیت دیگر مترو تهران مسیر یابی است. مسیر یابی را در این اپلیکیشن می توانید به دو صورت انجام دهید: بر اساس ایستگاه یا مکان. مسیریابی بر اساس ایستگاه بدین شکل است که شما ایستگاه مبدأ و مقصد را به اپلیکیشن خواهید داد. آنگاه با فشردن آیکون جستجو، اپلیکیشن نزدیک ترین مسیر برای رسیدن به ایستگاه مورد نظر را به شما پیشنهاد می کند.
جستجو بر اساس مکان به مراتب قابلیت مفیدتری به شمار می رود. مثلاً برای این که بدانید نزدیک ترین ایستگاه مترو به پارک دانشجو کجاست، کافیست نام آن را در این قسمت وارد کنید تا اپلیکیشن نزدیک ترین ایستگاه را که ولی عصر است به نمایش درآورد.
دیگر امکانات اپلیکیشن یاد شده نیز شامل نقشه کامل مترو و نمایش نزدیک ترین ایستگاه ها به شما روی نقشه های گوگل است. بنابراین با نصب این اپلیکیشن هر جای تهران که باشید، به سادگی نزدیک ترین ایستگاه مترو را پیدا خواهید کرد.

نقشه مسیر های مترو تهران

مسیریابی متروی تهران با اپلیکیشن سیستم عامل های iOS و اندروید

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=17864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi