1

محمدحسن انصاری‌فرد شبانه استعفا داد!

  • کد خبر : 68654
  • 10 مارس 2020 - 9:54
محمدحسن انصاری‌فرد شبانه استعفا داد!

دانستنی آنلاین: محمدحسن انصاری‌فرد  (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) پس از برکناری حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی این تیم از سمت خود استعفا داد. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، بعد از اعلام برکناری حسین قدوسی از پست مدیر روابط عمومی پرسپولیس، محمدحسن انصاری‌فرد از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا داد. او با حضور روی خط یک برنامه تلویزیونی با […]

دانستنی آنلاین: محمدحسن انصاری‌فرد  (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) پس از برکناری حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی این تیم از سمت خود استعفا داد.

انصاری‌فرد

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، بعد از اعلام برکناری حسین قدوسی از پست مدیر روابط عمومی پرسپولیس، محمدحسن انصاری‌فرد از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا داد.

او با حضور روی خط یک برنامه تلویزیونی با مطرح کردن انتقاداتی علیه هیات مدیره باشگاه و وزیر ورزش بعد از حدود هشت ماه از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا داد تا پرسپولیس چالش جدیدی را تجربه کند.

انصاری‌فرد در این برنامه بعد از مدت‌ها اختلاف نظر جدی با هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را تایید کرد.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود که  همکاری این باشگاه با حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی پرسپولیس به پایان رسیده و قرار است تصمیم جدیدی برای این پست در این باشگاه گرفته شود.

شهریور ماه امسال، پس از استعفای ایرج عرب از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس اعضای هیات مدیره این باشگاه جلسه‌ای برگزار کردند و در نهایت محمدحسن انصاری‌فرد را به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب کردند. انصاری‌فرد سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه دارد و پیش از این نیز در یک دوره ۱۷ ماهه مدیرعامل این باشگاه بوده است.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=68654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi