7

مجموعه تفریحی و گردشگری اقیانوس پارک افتتاح شد

  • کد خبر : 134803
  • 26 آذر 1401 - 13:31
مجموعه تفریحی و گردشگری اقیانوس پارک افتتاح شد

در تهران فضاهای تفریحی گردشگری خانواده‌محور توسعه یافته‌اند و باز هم توسعه خواهند یافت. مجموعه تفریحی و گردشگری اقیانوس پارک در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد افتتاح شد که این اقیانوس پارک از 2 مسیر میدان آرژانتین و میدان ونک در دسترس می باشد. به گزارش دانستنی آنلاین– مریم شقاقی : اکنون تهران آنقدر فضاهای […]

در تهران فضاهای تفریحی گردشگری خانواده‌محور توسعه یافته‌اند و باز هم توسعه خواهند یافت. مجموعه تفریحی و گردشگری اقیانوس پارک در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد افتتاح شد که این اقیانوس پارک از 2 مسیر میدان آرژانتین و میدان ونک در دسترس می باشد.

به گزارش دانستنی آنلاین– مریم شقاقی : اکنون تهران آنقدر فضاهای گردشگری دارد که بتوانیم با مسافتی کوتاه، به یکی از آنها برسیم تا هم چندساعتی سرگرم باشیم و هم در محیط‌های آموزشی و فرهنگی‌شان، چیزهای جدید بیاموزیم.

مجموعه تفریحی و گردشگری اقیانوس پارک در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد واقع شده که در خیابان شهیدی، نبش خیابان ناوک قرار دارد و از 2 مسیر میدان آرژانتین و میدان ونک در دسترس است.

اقیانوس پارک تهران

اقیانوس پارک که رسما افتتاح شده و شروع به فعالیت می‌کند، از قسمت‌ها و بخش‌های مختلفی از جمله فروشگاه و بخش عکاسی، اوشن سنتر، محوطه بیرونی، آکواریوم بزرگ آب‌شور، پیریشو(ویدئو مپینگ سه بُعدی از اقیانوس)، بانک ژن و زیر دریایی تشکیل شده است. طراحی فضای اقیانوس پارک و بخش‌های مختلف آن به شکلی است که برای هر سطح علمی و هر گروه سنی، جذاب و سرگرم‌کننده و مفید است.

مجموعه تفریحی و گردشگری اقیانوس پارک افتتاح شد

چه کودکان خردسال که می‌توانند از فضای رنگی و سازه‌های حیوانات انیماتوریک و آکواریوم لذت ببرند و چه دانشجویان و علاقه‌مندان حرفه‌ای به ماهی‌ها که می‌توانند از بخش‌های علمی و طبیعی اقیانوس پارک از جمله؛ بانک ژن و ماهی‌های بومی تاکسیدرمی شده در محلول‌ها بازدید کرده و از این فضا استفاده کنند.

در مراسم افتتاحیه , حسین حجازی با بیان اینکه مجموعه علمی-تفریحی اقیانوس پارک در هفدهمین شنبه امید و افتخار با حضور شهردار تهران به بهره برداری می‌رسد، گفت: موضوع محوری و اصلی این مجموعه تفریحی، آشنایی بازدیدکنندگان با حیوانات دریایی (ایران و جهان) به ویژه ماهی‌های بومی ایران و چگونگی حفاظت از محیط زیست دریایی است.

مدیرعامل مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس آباد خاطرنشان کرد: اقیانوس پارک با همکاری یک گروه دانشگاهی متخصص در زمینه آبزیان اجرا شده و یک مجموعه علمی آموزشی بسیار ارزشمند به شمار می‌رود که برای تمامی اقشار جامعه مفید است.

وی بیان کرد: در مجموع حدود ۲۵ میلیارد تومان برای اجرای پروژه توسط شرکت گردشگری گستران ژرف هزینه شده است.

حجازی اظهار کرد: همچنین تعداد ایجاد شغل مستقیم ۳۰ نفر، غیر مستقیم ۵۰ نفر، تعداد اشتغال حین احداث و راه اندازی ۲۰۰ نفر و غیر مستقیم ۳۰۰ نفر بوده شده است.

همچنین در هفدهمین شنبه امید و افتخار علاوه بر مجموعه علمی-تفریحی اقیانوس پارک , داوود قربانیان از افتتاح همزمان هشت فروشگاه جدید شهروند و رونمایی از طرح فروش ویژه اعتباری و اقساطی لوازم خانگی با حضور شهردار تهران در هفدهمین شنبه امید و افتخار – امروز ۲۶ آذرماه ۱۴۰۱- خبر داد و گفت: طرح فروش اعتباری و اقساطی لوازم خانگی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای در راستای تاکید دستور شهردار تهران در خصوص تسهیل خرید کالاهای بادوام و دسترسی بهتر شهروندان به انواع لوازم خانگی باکیفیت، از طریق فروشگاه‌های منتخب رونمایی می‌شود.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرداری خاطرنشان کرد: فروشگاه‌های جدید در قالب فروشگاه‌های محله‌ای و با مشارکت بخش خصوصی در استان البرز و مناطق 1، 4، ۱۱، ۱۸ و ۲۲ شهرداری تهران افتتاح شد .

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=134803

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. واقعا یه کلاهبرداری واقعی ، از همان لحظه ورود تا انتها حس بدی به آدم دست میده تو این مجموعه ، هر لحظه میخوان عکاسی کنند و پول بگیرن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi