0

لغو انتخابات صنف آرایشگران مردانه تهران به دلایل نامعلوم

  • کد خبر : 130854
  • 07 نوامبر 2022 - 14:45
لغو انتخابات صنف آرایشگران مردانه تهران به دلایل نامعلوم

انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران با اعلام مراجع ذی صلاح برگزار کننده، یک روز پیش از برگزاری لغو شد. به گزارش دانستنی آنلاین؛ در تماس با رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و همچنین پیگیری از روابط عمومی این اتحادیه، باخبر شدیم که انتخابات هیات مدیره و بازرسی که با اعلام به […]

انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران با اعلام مراجع ذی صلاح برگزار کننده، یک روز پیش از برگزاری لغو شد.

عباس گلشن نداماني

به گزارش دانستنی آنلاین؛ در تماس با رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و همچنین پیگیری از روابط عمومی این اتحادیه، باخبر شدیم که انتخابات هیات مدیره و بازرسی که با اعلام به اعضاء و انتشار فراخوان قرار بود در صبح روز یکشنبه پانزدهم آبانماه برگزار گردد، یک روز قبل با اعلام مراجع ذی صلاح برگزار کننده بنابه دلایل نامعلوم لغو گردید.
هنوز هیچ مرجع رسمی و سایت اتاق اصناف تهران و سازمان صمت استان تهران، دلیل لغو این انتخابات را اعلام نکرده اند.
عباس گلشن ندامانی؛ رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران گفت؛ ماهم از این موضوع بی اطلاع هستیم و تا ۲۴ ساعت قبل از انتخابات کلیه فراخوان ها و تبلیغات نامزدهای انتخابات به صورت قانونی صورت گرفته و اعضای این اتحادیه نیز برای اخذ رای به اتحادیه مراجعه کردند که به آنان اعلام شد، انتخابات لغو شده است.
بنابر این گزارش؛ برخی اختلافات داخلی هیات مدیره فعلی را دلیل لغو انتخابات دانسته و برخی نیز مراحل بررسی و تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات را دارای مشکل می دانند که هنوز هیچ منبع رسمی این ادعاها را تایید یا رد نکرده است. / تهران رسانه

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=130854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi