1

كمپين مهر، مهرباني مي خواهد!

  • کد خبر : 127792
  • 01 شهریور 1401 - 17:39
كمپين مهر، مهرباني مي خواهد!

نازك فردوس، مديرعامل موسسه خیریه نيكان ماموت اعلام کرد: بی تردید یکی از مهمترین راه‌های پیشرفت یک کشور توسعه منابع انسانی آن کشور است که این امر در گرو تحصیل و بالابردن سطح معلومات و دانش عمومی است. به گزارش خبرگزاری دانستنی آنلاین ، از آنجا که یکی از شاخه‌های فعالیت موسسه خیریه نیکان ماموت […]

نازك فردوس، مديرعامل موسسه خیریه نيكان ماموت اعلام کرد: بی تردید یکی از مهمترین راه‌های پیشرفت یک کشور توسعه منابع انسانی آن کشور است که این امر در گرو تحصیل و بالابردن سطح معلومات و دانش عمومی است.

كمپين مهر، مهرباني مي خواهد!

به گزارش خبرگزاری دانستنی آنلاین ، از آنجا که یکی از شاخه‌های فعالیت موسسه خیریه نیکان ماموت حمایت تحصیلی است و این شاخه تهیه لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان مناطق محروم از تحصیل را نیز شامل می‌شود، خيريه نيكان ماموت امسال نيز همچون سالهاي گذشته آمادگی خود را جهت دريافت حمایت حامیان و کمکهای مردمی شما هموطنان عزیز و رساندن آن به دست نيازمند واقعي اعلام می‌دارد.

وی تصریح كرد: مبارزه با بیسوادی و آماده کردن بستری برای تحصیلِ اقشار ضعیف، نه تنها همتی والا، قلب‌هایی مهربان و دستانی سخاوتمند می‌طلبد، بلکه وظیفه همه افراد، خصوصا کسانی است که توان آن را دارند تا آینده ایرانمان را طوری بسازند که تحصیل حق مسلم هر کودکی خصوصا خانواده‌های بی بضاعت و محروم باشد. امسال که دانش آموزان پس از گذراندن 2 سال پاندمی کرونا و شرایط درس خواندن در منزل به مدارس باز می‌گردند، نیاز به کیف نو و لوازم التحریر بیشتری دارند که تهیه آنها با توجه به شرایط اقتصادی کنونی کشور برای 2 هزار 248 دانش‌آموز مبلغی بالغ بر 5.620.000.000 ریال نیاز دارد.

مدیرعامل نیکان با اشاره به اینکه تحصیل و کسب علم یکی از عوامل مهمی است که آینده یک فرد و جایگاهش در اجتماع را رقم می زند، گفت: متاسفانه این روزها بسیاری از خانواده‌ها با مشکلات اقتصادیِ بسیاری دست به گریبانند و توانایی تأمین هزینه تحصیل فرزندانشان را ندارند و کودکان معصوم از تحصیل باز می‌مانند و این معضل نهایتا جامعه را با سیلی از مشکلات ناشی از بیسوادی روبرو می‌سازد. برای ریشه‌کن‌کردن بی‌سوادی اولین قدم این است که اجازه ندهیم به تعداد بی‌سوادان کشور اضافه شود و برای این کار نیاز است تا افراد بازمانده از تحصیل را حمایت کنیم.

فردوس افزود: در این راستا موسسه خیریه نیکان ماموت با برپایی کمپینی تحت عنوان #مهرمهربانیمی_خواهد قصد دارد برای 2 هزار 248 دانش آموز محروم از تحصیل کیف و لوازم التحریر تهیه کند که سهم هر دانش آموز به طور میانگین مبلغ 2.500.000 ریال خواهد بود و حامیان می‌توانند حامی تحصیلی یک یا چند دانش‌آموز باشند.

گفتنی است خیرین و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به وبسایت موسسه خیریه نیکان ماموت با این موسسه و اقداماتی که تاکنون انجام داده است، آشنا شوند و جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد كمپين #مهرمهربانیمي_خواهد با شماره 22176001-021 تماس بر قرار کنید.

همچنین نیکوکاران می‌توانند با استفاده از روش‌هاي ذيل، حمایت خود را از جامعه هدف موسسه نیکان انجام بدهند:

شماره حساب: 4407440571
شماره شبا: IR630120010000004407440571
كد آسان پرداخت : *733*7*22#
اپلیکیشن آپ: بخش نيكوكاري، موسسه خيريه نيكان ماموت
حمايت آنلاين:
https://b2n.ir/z53132
شبکات اجتماعی: nikancharity@

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 4 / 5. تعداد امتیازات: 94

به این خبر امتیاز دهید

0/5 (0 نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=127792

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi