1

قیمت منطقی دلار ۸۰۰۰ تومان است

  • کد خبر : 53970
  • 27 آگوست 2019 - 18:30
قیمت منطقی دلار ۸۰۰۰ تومان است

دانستنی آنلاین: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: قیمت واقعی و منطقی دلار حدود ۸ هزار تومان است و پیش بینی می شود روند کاهش نرخ ارز تداوم داشته باشد. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬ رحیم زارع با اشاره به کاهش نرخ ارز، افزود: اگرچه یکی از دلایل کاهش نرخ ارز در روزهای اخیر و ورود […]

دانستنی آنلاین: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: قیمت واقعی و منطقی دلار حدود ۸ هزار تومان است و پیش بینی می شود روند کاهش نرخ ارز تداوم داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬ رحیم زارع با اشاره به کاهش نرخ ارز، افزود: اگرچه یکی از دلایل کاهش نرخ ارز در روزهای اخیر و ورود دلار به کانال ۱۰ هزار تومان، مسائل سیاسی است اما علت اصلی آن را باید واقعیت‌های اقتصادی بدانیم، چراکه پیش از این نرخ ارز کاذب بود.

نماینده مردم آباده و بوانات در مجلس ادامه داد: در حال حاضر سوداگرانی که دلار با نرخ‌هایی بیش از ۱۰ هزار تومان خریداری کردند در تلاش‌اند تا بازار را مجدد آشفته کنند اما خوشبختانه بازار به گونه‌ای مدیریت می‌شود که دلالان نتوانند به اهداف خود دست یابند.

وی ادامه داد: باید تدابیری اتخاذ شود تا نقدینگی به سمت تولید و بازار سرمایه روانه شده و سوداگری در بازار سکه و ارز کاهش پیدا کند.

زمینه سرمایه‌گذاری مردم در تولید فراهم شود

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه نرخ ارز به دلیل شرایط سیاسی و موج سواری برخی دلالان افزایش یافت، اضافه کرد: دولت باید شرایطی فراهم کند تا مردم به جای سرمایه گذاری در بازار ارز، سرمایه‌های خود را در تولید به کار گیرند تا شعار رونق تولید نیز محقق شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید تدابیری اتخاذ شود تا نقدینگی به سمت تولید و بازار سرمایه روانه شده و سوداگری در بازار سکه و ارز کاهش پیدا کند، ادامه داد: پیش بینی می‌شود در صورتی که اتفاق سیاسی جدیدی رخ ندهد، روند کاهش نرخ ارز تداوم داشته باشد.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=53970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi