1

اعتماد به قهرمانان آینده روشن رشته ورزشی تکواندو

  • کد خبر : 104050
  • 28 اکتبر 2021 - 17:03
اعتماد به قهرمانان آینده روشن رشته ورزشی تکواندو

ثبت نام از نامزدهای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو در شرایطی به پایان رسید که به نظر می‌رسد این فدراسیون برای جلوگیری بیشتر از نزول و سقوط نیاز به «خون‌تازه» و تفکری «نو» دارد. به گزارش پایگاه خبری دانستنی انلاین، نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون تکواندو ۱۰ روز فرصت داشتند که با تکمیل مدارک […]

ثبت نام از نامزدهای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو در شرایطی به پایان رسید که به نظر می‌رسد این فدراسیون برای جلوگیری بیشتر از نزول و سقوط نیاز به «خون‌تازه» و تفکری «نو» دارد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی انلاین، نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون تکواندو ۱۰ روز فرصت داشتند که با تکمیل مدارک ثبت نام خود را قطعی کنند. در نهایت نیز ۱۵ نفر ثبت نام کردند. از این تعداد ۵ نفر به نام های علی باوقار، عباس پورسلان، محمد جمشیدی، حسین حسین زاده و محسن سترگی از رؤسای هیأت‌های استانی هستند. این برای نخستین بار است که این تعداد از نمایندگان و اعضای مجمع وارد گود رقابت شده‌اند.
در این میان نیز اسامی افراد باسابقه ای چون شهرام اربابی داور بین المللی تکواندو با سابقه قضاوت در دو المپیک و چندین دوره رقابتهای جهانی، علی محمد بسحاق مربی تیم ملی، سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون در ۲۰ سال گذشته، محسن تهرانی، سیروس رضایی قهرمان سابق تیم ملی، داور و مربی بین المللی، هادی ساعی پرافتخارترین ورزشکار المپیک و جهان، جمشید سهرابی رئیس پیشین هیأت تکواندو استان تهران، مربی و داور بین المللی با سابقه،آرش فرهادیان، وحید فرهنگ و پیوند گلزار دبیر پیشین فدراسیون تکواندو دیگر نفرات ثبت نامی هستند، اما در بین این اسامی به نظر میرسد اگر اعضای مجمع فرمایشی که متاسفانه اختیار رای آنان در دست رئیس فعلی بوده و با دادن وعده های پوچ همیشگی بابت اصلاح ساختار، بهره گیری از توان و نظرات پیشکسوتان و قهرمانان که البته تاکنون در حد حرف باقی مانده، اجازه دهد تا وجدان خود را بیدار کنند و به نحوی به سلطه چندین ساله آقای پولاگر پایان دهند تا بیش از این رشته ورزشی تکواندو سرخورده در سطح ملی و جهانی نگردد. زیرا مدیریت ایشون هرچی بوده و هست رنگ و حنایی جز فرار نخبه های تکواندو به کشور های بیگانه، سودی برای این رشته ورزشی نداشته است. به نظر میرسد ورود قهرمانان میتواند روح و جان تازه ای به این رشته ورزشی به همراه داشته باشد و همچنین امید را برای توسعه و پس گرفتن ارزشهای تکواندو در بین مجامع بین المللی و جهانی به همراه داشته باشد. این امر با حضور و ورود به عرصه قهرمانانی چون هادی ساعی میتواند شکوفایی و بازگشت دوباره به اوج را در بین پیشکسوتان و فراموش شدگان همچنین آینده سازان در طی سالها مدیریت پولادگر بوجود آورد. این امید زمانی تحقق پیدا خواهد کرد که وجدان بیدار اعضای مجمع برای انتخاب درست در زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو در مسیر حق و حقیقت روشن شود.
محمودکیانی خبرنگار

انتهای پیام///

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=104050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi