5

قدرت شنوایی خود را با این تست بسنجید + فیلم

  • کد خبر : 133800
  • 26 نوامبر 2022 - 19:45
قدرت شنوایی خود را با این تست بسنجید + فیلم

اخیرا یکی از اینفلوئنسرهای تیک تاکی یک تست صوتی به اشتراک گذاشته و ادعا کرده است که با گوش دادن به آن می‌توانید به سن شنوایی تان پی ببرید. به گزارش دانستنی آنلاین، آیا تاکنون به این فکر کرده‌اید که در اطراف شما صداهایی وجود دارد، اما شما توانایی شنیدن آنها را ندارید؟ انسان می‌تواند […]

اخیرا یکی از اینفلوئنسرهای تیک تاکی یک تست صوتی به اشتراک گذاشته و ادعا کرده است که با گوش دادن به آن می‌توانید به سن شنوایی تان پی ببرید.

به گزارش دانستنی آنلاین، آیا تاکنون به این فکر کرده‌اید که در اطراف شما صداهایی وجود دارد، اما شما توانایی شنیدن آنها را ندارید؟ انسان می‌تواند از صدای چهچه پرندگان تا انفجار یک بمب را بشنود؛ با وجود این، در یک فرد سالم محدوده شنوایی مرزهایی دارد و توانایی شنیداری انسان در این دامنه محدود می‌شود.

جاستین آگوستین، ستاره تیک تاکی ماه می این ویدیو را منتشر کرد و گفت این آزمایش می‌تواند نشان‌دهنده سن شنوایی شما باشد. عددی که در آن شنیدن صدا متوقف می‌شود، سن گوش شماست که می‌توانید آن را با سن واقعی تان مقایسه کنید. با این پیش زمینه فیلم زیر را مشاهده کنید و سن واقعی گوش خود را بدانید.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=133800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi