2

قاچاق 28 تن چوب تاغ در میامی سمنان

  • کد خبر : 132303
  • 15 نوامبر 2022 - 16:12
قاچاق 28 تن چوب تاغ در میامی سمنان

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی استان سمنان از کشف ۲۸ تن چوب تاغ از متخلفان طی سال جاری در این شهرستان خبر داد. دانستنی آنلاین / سمنان: ابراهیم صادقی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، مقدار ۲۸ تن […]

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی استان سمنان از کشف ۲۸ تن چوب تاغ از متخلفان طی سال جاری در این شهرستان خبر داد.


دانستنی آنلاین / سمنان: ابراهیم صادقی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، مقدار ۲۸ تن چوب تاغ توسط نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میامی از متخلفان کشف و ضبط شده است.

وی بیان کرد: یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری با اجرای گشت‌های مستمر شبانه‌روزی و برگزاری ایست و بازرسی با همکاری و مشارکت نیروی انتظامی تمام تلاش خود را جهت مقابله با سودجویان انجام داده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی افزود: در همین راستا تعداد ۱۷ فقره پرونده تخلف به نام متخلفان تشکیل و به مراجع قضایی ارسال و ۱۶ فقره نیز دپوی بلاصاحب کشف و ضبط شده است.

صادقی خاطرنشان کرد: کشف و ضبط این مقدار چوب تاغ با همکاری و مساعدت دادگستری شهرستان میامی و نیروهای فراجا امکان‌پذیر شده که از این بابت تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

وی عنوان کرد: تاغ یک گونه بیابانی است که هرساله با صرف هزینه‌های زیاد برای جلوگیری از بیابان‌زایی در محدوده کانون‌های بحرانی فرسایش در شهرستان میامی کاشت می‌شود. / فارس

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=132303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi