1

قاتل کودک 10ساله دستگیر شد/علت و انگیزه قتل در حال بررسی است

  • کد خبر : 121049
  • 05 ژوئن 2022 - 19:49
قاتل کودک 10ساله دستگیر شد/علت و انگیزه قتل در حال بررسی است

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری قاتل کودک ۱۰ ساله مفقودی در این شهرستان خبر داد. به گزارش دانستنی آنلاین، حسین فاضلی، فرمانده انتظامی شهرستان دماوند با بیان اینکه طی هفته گذشته گزارش مفقودی پسر بچه‌ای ۱۰ ساله با مراجعه خانواده این پسر بچه به مراجع انتظامی اعلام شد، اظهار کرد: از همان زمان تلاش […]

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری قاتل کودک ۱۰ ساله مفقودی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش دانستنی آنلاین، حسین فاضلی، فرمانده انتظامی شهرستان دماوند با بیان اینکه طی هفته گذشته گزارش مفقودی پسر بچه‌ای ۱۰ ساله با مراجعه خانواده این پسر بچه به مراجع انتظامی اعلام شد، اظهار کرد: از همان زمان تلاش برای پیدایش این کودک به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: در نهایت اما پایانی تلخ برای این ماجرا رقم خورد و جسد این کودک پیدا شد و با دستور بازپرس پرونده، جسد جهت کشف علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند افزود: براساس بررسی‌های اولیه و با تلاش ماموران پلیس آگاهی سرنخ‌ها در رابطه با قتل احتمالی به جوان ۱۹ ساله رسید که با اقدامات پلیسی فرد مظنون دستگیر و تحقیقات در خصوصفرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری قاتل کودک ۱۰ ساله مفقودی در این شهرستان خبر داد..

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند افزود: براساس بررسی‌های اولیه و با تلاش ماموران پلیس آگاهی سرنخ‌ها در رابطه با قتل احتمالی به جوان ۱۹ ساله رسید که با اقدامات پلیسی فرد مظنون دستگیر و تحقیقات در خصوص علت و انگیزه احتمالی قتل در حال بررسی است.

فاضلی از شهروندان محترم درخواست کرد: در نگهداری از کودکان خود در خارج از منازل هنگام بازی و تنها بودن آنها نظارت مستقیم داشته باشند.

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=121049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi