1

فعالیت مدارس دولتی را زیر سوال نبرید

  • کد خبر : 50529
  • 13 آگوست 2019 - 15:11
فعالیت مدارس دولتی را زیر سوال نبرید

دانستنی آنلاین: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در آیین تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال ۹۸ اظهار‌ کرد: به نمایندگی از دیگر نمایندگان مجلس برای تبریک خدمت شما هستم و از مدیران و معلمان تشکر می‌کنم که نقش اصلی را در این موفقیت داشته‌اند. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬ حمایت میرزاده، در آیین […]

دانستنی آنلاین: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در آیین تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال ۹۸ اظهار‌ کرد: به نمایندگی از دیگر نمایندگان مجلس برای تبریک خدمت شما هستم و از مدیران و معلمان تشکر می‌کنم که نقش اصلی را در این موفقیت داشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬ حمایت میرزاده، در آیین تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال ۹۸ افزود: با ‌ تحلیل آمار رتبه‌های برتر از مدارس خاص، نمی‌توان فعالیت کل مدارس دولتی را زیر سؤال برد؛ کسب این موفقیت بیشتر مرهون تلاش خود دانش‌آموزان بوده است و شما رتبه‌های برتر در هر مدرسه‌ای بودید همین رتبه و جایگاه را کسب می‌کردید و این افتخارآفرینی به تلاش‌های خود شما برمی‌گردد.

میرزاده تصریح کرد: برای معلمان چه در مدارس دولتی و غیردولتی و چه در سمپاد فرقی نمی‌کند در کدام مدرسه درس می‌دهند و تمام تلاش خود را می‌کنند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات با بیان اینکه شما با این افتخارآفرینی، بار سنگینی بر دوش دارید و مردم انتظار زیادی از شما دارند، گفت: اگر نتوانید مسائل کشور را حل کنید در مورد نخبه بودن شما سؤال مطرح می‌شود چرا که شما باید طرح جدید داشته باشید و طرح نو براندازید و اگر جای دیگری از دنیا را برای تحصیل انتخاب کنید باید به این مراسم شک کرد؛ شما باید وارد میدان شوید و این کشور بهترین مکان برای نخبه‌ها است و آینده کشور به شما نیاز دارد.

رسانه‌ها عدالت آموزشی را زیر سؤال نبرند

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اینکه رسانه‌ها عدالت آموزشی را زیرسوال نبرند، گفت: مدارس دولتی و استان‌هایی که رتبه برتر نداشته‌اند را نیز زیرسوال نبرید.

وی در ادامه اضافه کرد: تنوع مدارس زیاد شده است و آموزش‌ و پرورش نمی‌تواند به مدارس دولتی بپردازد و باید تنوع مدارس را کم کرد تا بچه‌های مختلف کنار هم بنشینند و با هم یاد بگیرند و در این‌باره مجلس شورای اسلامی با شما همراهی خواهد کرد.

میرزاده با بیان اینکه طبقاتی بودن آموزش نارضایتی‌هایی ایجاد کرده است، تأکید کرد: باید از وجود نخبگان در همه‌جا استفاده شود؛ مدرسه نمونه کوچک جامعه است و افراد مختلف باید در کنار همدیگر بنشینند نه آنکه آنان را در یک جزیره خاص جمع و جامعه را از آن‌ها محروم کنیم.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=50529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi