2

فروشندگان سوالات جعلی کنکور بازداشت شدند

  • کد خبر : 124214
  • 09 تیر 1401 - 16:50
فروشندگان سوالات جعلی کنکور بازداشت شدند

رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری گفت: با تلاش عوامل امنیتی، انتظامی و قضائی تعدادی از عوامل گروه‌هایی که اقدام به فروش سؤالات جعلی کنکور یا وسایل الکترونیکی ارتباطی برای تقلب کرده بودند، بازداشت شدند. به گزارش دانستنی آنلاین،دکترمحمد حسین حاجیلو ضمن بیان این مطلب با اشاره به اقدامات گسترده برای حفظ امنیت آزمون سراسری گفت: […]

رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری گفت: با تلاش عوامل امنیتی، انتظامی و قضائی تعدادی از عوامل گروه‌هایی که اقدام به فروش سؤالات جعلی کنکور یا وسایل الکترونیکی ارتباطی برای تقلب کرده بودند، بازداشت شدند.

به گزارش دانستنی آنلاین،دکترمحمد حسین حاجیلو ضمن بیان این مطلب با اشاره به اقدامات گسترده برای حفظ امنیت آزمون سراسری گفت: با پیگیری انجام شده به منظور حفظ حقوق عموم داوطلبان پر تلاش و جلوگیری از هرگونه اقدام افرادی که به ناحق در پی کسب رتبه در آزمون سراسری هستند دسترسی به اینترنت در دانشگاه‌ها و مدارس محل برگزاری آزمون سراسری، در ساعات برگزاری این آزمون محدود شود.

قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه فردا جمعه بیشترین تعداد داوطلبان در گروه آزمایشی علوم تجربی به رقابت می‌پردازند، گفت: همانگونه که قبلاً نیز اعلام شده است تمامی حوزه‌های آزمون به دستگاه آشکار ساز ابزار الکترونیکی مجهز شده‌اند و به همراه داشتن و یا استفاده از ابزارهای الکترونیکی ارتباطی در داخل حوزه آزمون با هر مشخصاتی موجب محرومیت و پیگیرد قانونی این افراد خواهد شد.

 فروشندگان سوالات جعلی کنکور بازداشت شدند

دکتر حاجیلو در پایان خاطرنشان کرد: با تلاش عوامل امنیتی، انتظامی و قضائی تعدادی از عوامل گروه‌هایی که اقدام به فروش سؤالات جعلی کنکور یا وسایل الکترونیکی ارتباطی برای تقلب کرده بودند، بازداشت شدند.

تقدیر از کارکنان قرنطینه سازمان سنجش/تلاش سازمان سنجش برای اطمینان خاطر  داوطلبان است | خبرگزاری فارس

وی افزود: باید تأکید کنیم همه سؤالات فروخته شده کاملاً جعلی و غیر واقعی هستند و داوطلبان و والدین گرامی آنها اطمینان داشته باشند آزمون سراسری با حفاظت و امنیت کامل و در شرایط مطلوب در حال برگزاری است./ایسنا

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 3.7 / 5. تعداد امتیازات: 27

به این خبر امتیاز دهید

0/5 (0 نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=124214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi