2

تقدیر از اجرای عملیات اصلاح هندسی در منطقه ۲۱

  • کد خبر : 38892
  • 02 ژوئن 2019 - 20:50
تقدیر از اجرای عملیات اصلاح هندسی در منطقه ۲۱

“پلیس راهور تهران بزرگ” از اقدامات اجرایی معاونت حمل ونقل و ترافیک منطقه۲۱ درخصوص رفع و عملیات اصلاح هندسی در ۲۲نقطه پرترافیک و ناامن محدوده ورودی غربی پایتخت تقدیر کرد.

دانستنی آنلاین / منیژه بازیار: “پلیس راهور تهران بزرگ” از اقدامات اجرایی معاونت حمل ونقل و ترافیک منطقه۲۱ درخصوص رفع و عملیات اصلاح هندسی در ۲۲نقطه پرترافیک و ناامن محدوده ورودی غربی پایتخت تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، محمدرضا سالمی معاون حمل ونقل و ترافیک این منطقه با بیان خبر فوق گفت: وجود بزرگراه های مهمی مانند “شهید لشگری، فتح و آزادگان” در محدوده منطقه۲۱؛ ضرورت نگهداشت و همچنین رفع نقاط ناامن و گره های ترافیکی و عملیات اصلاح هندسی را بسیار حائز اهمیت می کند.

وی در ادامه افزود: از سوی مهندسی پلیس راهور تهران بزرگ، ۲۲نقطه پرترافیک و ناامن به منطقه۲۱ اعلام شد؛ که پس از بررسی های کارشناسی و بازدیدهای میدانی منظم، این موارد برطرف شد.

سالمی در همین راستا عنوان کرد: عملیات اصلاح هندسی ، در ۲۲نقطه پرترافیک و ناامن موجود در ورودی غربی پایتخت انجام شد که این امر موجب تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و افزایش سطح ایمنی برای عابرین در معابر عبوری این منطقه گشت.
لازم به ذکر است؛ بابت اقدامات شایسته و به موقع معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه۲۱ در رفع۲۲نقطه پرترافیک و ناامن موجود در ورودی غربی پایتخت، توسط سرکلانتری غرب تهران از این حوزه تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=38892

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi