3

طلای المپیک به کمیل قاسمی اهدا شد

  • کد خبر : 128095
  • 01 سپتامبر 2022 - 15:38
طلای المپیک به کمیل قاسمی اهدا شد

مراسم اهدای مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ به کمیل قاسمی در فدراسیون کشتی برگزار شد. به گزارش دانستنی آنلاین ، مراسم اهدای مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ به کمیل قاسمی آزادکار سنگین وزن ایران با حضور محمود خسروی وفا رییس کمیته المپیک و اعضای هیات اجرایی این کمیته، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی و سیدرضا صالحی امیری […]

مراسم اهدای مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ به کمیل قاسمی در فدراسیون کشتی برگزار شد.

کمیل قاسمی طلای المپیک گرفت

به گزارش دانستنی آنلاین ، مراسم اهدای مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ به کمیل قاسمی آزادکار سنگین وزن ایران با حضور محمود خسروی وفا رییس کمیته المپیک و اعضای هیات اجرایی این کمیته، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی و سیدرضا صالحی امیری رییس سابق کمیته المپیک در خانه کشتی صدرزاده برگزار شد.

در این مراسم کمیل قاسمی به روی سکوی نخست رفت و مدال طلای المپیک از سوی محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک به وی اهدا شد و سرود ملی ایران نیز پخش شد.

ملی پوشان آزاد و فرنگی ایران و کادر فنی تیم های ملی نیز در این مراسم حضور داشتند و در زمان اهدای مدال به صورت ایستاده کمیل قاسمی را تشویق کردند.

پدر کمیل قاسمی نیز پس از اجرای سرود در کنار فرزند خود قرار گرفت و از سوی حضار تشویق شد.

خسروی وفا در صحبت های کوتاه خود در این مراسم اظهار کرد: از هیات اجرایی می خواهم به کشتی، تکواندو و رشته های مدال آور ما در المپیک کمک کنند و همچنین به سایر رشته ها نیز کمک شود تا آن ها نیز به موفقیت در المپیک برسند.

وی افزود: حق به حقدار رسید. ورزش پاک یعنی این که مدال را از ورزش ناپاک می گیرند و تقدیم کمیل قاسمی می کنند و حق به حقدار رسید./ایسنا

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=128095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi