2

طرح اشتراک نشریات کشور تعطیل شد

  • کد خبر : 24209
  • 11 اسفند 1396 - 10:33
طرح اشتراک نشریات کشور تعطیل شد

طرح اشتراک نشریات کشور تعطیل شد

مشاور معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد از تصمیم شورای سیاستگذاری طرح اشتراک نشریات برای تعطیلی این طرح خبر داد و علت آن را نیز تمایل مدیران نشریات به یارانه مستقیم عنوان کرد.
مهران عباسی انارکی مشاور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفت‌وگو با مهر در پاسخ به این پرسش که قرار بود کمیته سیاستگذاری طرح اشتراک نشریات کشور ۱۵ دی ماه امسال درباره سرنوشت این طرح – که فعالیت آن از ۱۵ آذرماه موقتاً یک ماه متوقف شده بود – تصمیم‌گیری و نظر نهایی خود را در این باره اعلام کند. آیا این تصمیم اتخاذ شده است یا خیر، گفت: بله، ۱۵ دی ماه امسال تصمیم گرفته شد که طرح اشتراک نشریات ۱۵ بهمن ماه امسال تعطیل شود و این اتفاق دو روز پیش افتاد و این طرح تعطیل شد.
رئیس هیئت مدیره موسسه مطبوعاتی نشرآوران اضافه کرد: این تصمیم در پی درخواست خود اهالی مطبوعات که از طریق انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی مختلف این حوزه به شورای سیاستگذاری طرح ارائه شد و پس از بررسی‌هایی که صورت گرفت، اتخاذ شده است؛ دلیل اصلی آن هم این بود که اهالی مطبوعات به سمت پرداخت یارانه مستقیم، بیشتر تمایل نشان می‌دادند تا اجرای این قبیل طرح‌های حمایتی.
مشاور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در عین حال اطمینان داد که تعهدات مالی این طرح با مشارکت کنندگان آن، تسویه و مابه‌التفاوت مبالغ مربوطه، به حساب آنها واریز خواهد شد و در این باره تاکید کرد که این کار هم پس از بررسی دقیق و راستی‌آزمایی در خصوص ارسال نشریات به مشترکین و دریافت نشریات توسط آنها، انجام خواهد شد.

منبع: کانال مدیریت رسانه

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=24209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi