2

طراحی محصولات آینده ایران خودرو با مشارکت دانش بنیان ها

  • کد خبر : 62142
  • 28 مهر 1398 - 11:30
طراحی محصولات آینده ایران خودرو با مشارکت دانش بنیان ها

دانستنی آنلاین: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: تحقیقات در زمینه طراحی محصولات آینده، عرضه خودروهای جدید و متناسب با ذائقه مشتریان و افزایش عمق داخلی‌سازی محصولات را با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان ادامه می دهیم. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، فرشاد مقیمی در بازدید از مرکز تحقیقات ، طراحی و تکوین محصول و در […]

دانستنی آنلاین: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: تحقیقات در زمینه طراحی محصولات آینده، عرضه خودروهای جدید و متناسب با ذائقه مشتریان و افزایش عمق داخلی‌سازی محصولات را با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان ادامه می دهیم.

طرحی محصولات آینده ایران خودرو با مشارکت دانش بنیان ها

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، فرشاد مقیمی در بازدید از مرکز تحقیقات ، طراحی و تکوین محصول و در جمع مدیران مرکز تحقیقات،‌ طراحی و تکوین محصول  افزود: با فعال بودن این مرکز آینده ایران خودرو تضمین می شود و همه مدیران با تلاش شبانه روزی برای جلب رضایت ذینفعان گام بردارند.

وی ادامه داد: مرکزتحقیقات ایران خودرو با توجه به نیروهای نخبه آن باید پیشرو باشد و باید دقت کرد که تنها راه نجات صنعت خودروسازی اهمیت به تحقیق و توسعه است و همگی باید در این مسیر مصمم باشیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو بر ارتقای کیفی عرضه محصولات جدید این شرکت تاکید کرد و گفت: حرکت در مسیر بکار گیری خلاقیت و نوآوری‌های منطبق بر نیاز مشتریان و بازار در اولویت‌های کاری مرکز تحقیقات قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=62142

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi