3
آیا ستاره ایرانی از پورتو جدا می شود؟

طارمی در تیررس منچستر یونایتد

  • کد خبر : 137940
  • 10 ژانویه 2023 - 20:28
طارمی در تیررس منچستر یونایتد
ریو فردیناند ستاره سابق تیم ملی انگلیس و یونایتد  احساس می‌کند باشگاهش باید برای جذب مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، آستین بالا بزند.

«دانستنی آنلاین»:هواداران یونایتد در آغاز بازار زمستانی چشم به‌راه تدارک باشگاه برای خرید یک مهاجم جدید هستند .

منچستریونایتد که در بازی‌های اخیر نتایج امیدوارکننده‌ای گرفته مذاکرات گسترده‌ای برای جذب وخهورست، مهاجم هلندی برنلی انجام داده، که در حال حاضر به صورت قرضی در بشیکتاش حضور دارد.
تیم اریک تن‌هاخ قبلاً شاهد رد شدن اولین پیشنهاد خود بوده استt زیرا آن‌ها تلاش می‌کنند بشیکتاش را متقاعد کنند از انتقال قرضی این بازیکن به صورت کلی چشم‌پوشی کند.
در این شرایط، ریو فردیناند ستاره سابق تیم ملی انگلیس و یونایتد  احساس می‌کند باشگاهش باید برای جذب مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، آستین بالا بزند. طارمی که در این فصل 14 گل در 20 بازی برای پورتو به ثمر رسانده است، درجام‌ جهانی و در شکست 6-2 ایران مقابل انگلیس دو گل به ثمر رسانده و فوتبال این کشور را قبلا با زهر و تکنیک خود آشنا کرده است.

به نوشته مترو طارمی در حال حاضر بند فسخی بالغ بر 60میلیون یورو (53 میلیون پوند) دارد، اما او فصل آینده آزاد خواهد بود و تلاش‌های پورتو برای تمدید قرارداد با این ستاره ایرانی هنوز به جای خاصی نرسیده است.
وقتی عزم یونایتد برای جذب وخهورست در برنامه YouTube Vibe with Five مطرح شد، فردیناند که با طارمی روابط کاری هم دارد گفت: “من می‌رفتم و طارمی را از پورتو می‌آوردم.”

البته او تنها به این پیشنهاد بسنده نمی‌کند . به عقیده فردیناند یونایتد احتیاج به شماره نهی دارد که فصلی 25 گل برای آن‌ها بزند. بازیکنی که بتواند در 4 سال آینده در خدمت اولدترافورد باشد. این ویژگی‌ای است که او در هری کین مشاهده کرده و بنابراین پیشنهاد می‌دهد که یونایتد در تابستان کین را با هر قیمتی استخدام کند.

فردیناند می‌گوید: «اگر شما به جایی جز لیگ برتر بروید، ریسک کردید. برای من مهم نیست که در چه سطحی باشد، مگر اینکه با کیلیان امباپه صحبت کنید. در غیر این صورت، خروج از این لیگ ریسک است.
بحث پول هنگفتی است. 100میلیون، 120میلیون یورو باید برای ویکتور اوسیمن پرداخت کنید. هزینه غیرقابل‌باوری برای این بازیکنان انجام می‌شود.
شما باید هزینه زیادی برای هری کین انجام دهید اما حداقل می‌دانید بازیکنی را در اختیار دارید که قرار است 20 تا 25 گل در هر فصل به ثمر برساند. ما می‌توانیم این سؤال را مطرح کنیم که آیا او با سبک بازی ما سازگاری دارد؟ اما این بازیکن 20 تا 25 گل می‌زند. هری کین نمی‌تواند به هیچ تیمی جز منچستریونایتد برود.»

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=137940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi