1

صندوق‌های پژوهش و فناوری در هرم تولد شرکت‌های دانش‌بنیان

  • کد خبر : 117157
  • 12 مارس 2022 - 11:05
صندوق‌های پژوهش و فناوری در هرم تولد شرکت‌های دانش‌بنیان

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه صندوق‌های پژوهش و فناوری در راس هرم تولد و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان قرار دارند، بر لزوم صیانت از آنها تاکید کرد. به گزارش دانستنی آنلاین ، علی وحدت در اولین نشست اعضای جدید کار گروه صندوق‌های پژوهش و فناوری که به صورت آنلاین برگزار شد، […]

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه صندوق‌های پژوهش و فناوری در راس هرم تولد و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان قرار دارند، بر لزوم صیانت از آنها تاکید کرد.

صندوق‌های پژوهش و فناوری در هرم تولد شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش دانستنی آنلاین ، علی وحدت در اولین نشست اعضای جدید کار گروه صندوق‌های پژوهش و فناوری که به صورت آنلاین برگزار شد، با اشاره به حضور وزیر علوم در این جلسه و آشنایی با اعضای جدید این کارگروه، افزود: کاری که در این کارگروه در دو سال گذشته انجام شده، به گواه آمار و ارقام نشان می دهد که چه کار ارزنده‌ای در زیست بوم نوآوی وفناوری کشور بوده است.

وی افزود: در تامین مالی و بحث نظام مالی علم و فناوری، صندوق های پژوهش و فناوری نقش بسیاری دارند، این صندوق‌ها در کف هرم نوآوری کشور قرار دارند؛ اما در مرحله تولد شرکت‌ها در پارک‌های علم و فناوری و دانشگاه‌ها نقش دارند.

وحدت ضمن قدردانی از تلاش های دهنوی، عضو هیات رییسه مجلس در زمینه حمایت از دانش بنیان‌ها و جایگاه صندوق نوآوری و شکوفایی، افزود: در طرح جهش تولید دانش‌بنیان برای حوزه تامین مالی کار بی نظیری صورت گرفته و باید کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری از این حمایتها حفاظت کند.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی یادآور شد: ما باید از ۶۱ صندوق پژوهش و فناوری فعال در کشور که در حوزه تامین مالی دانش‌بنیان‌ها فعال هستند، صیانت کنیم و امیدوارم فرصت‌های دوره جدید کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری و ظرفیت‌های قانونی که در خصوص تامین مالی ایجاد شده؛ به همت مجلس، وزیر علوم و سایر فعالان زیست بوم نوآوری ادامه پیدا کند./ایسنا

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=117157

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi