2
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور خبر داد؛

صدور مجوز جذب دانشجو ارشد، در ۱۶ مرکز دانشگاه پیام نور

  • کد خبر : 142511
  • 25 می 2023 - 11:40
صدور مجوز جذب دانشجو ارشد، در ۱۶ مرکز دانشگاه پیام نور

دانستنی آنلاین: معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور، از صدور مجوز پذیرش دانشجو در ۲۳۰ رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی و ۱۰۵ رشته در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد. به گزارش دانستنی آنلاین؛ دکتر علی شجاعی فرد با اعلام این خبر  افزود: ساماندهی رشته های تحصیلی جدید بر اساس نیاز جامعه و […]

دانستنی آنلاین: معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور، از صدور مجوز پذیرش دانشجو در ۲۳۰ رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی و ۱۰۵ رشته در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد.

به گزارش دانستنی آنلاین؛ دکتر علی شجاعی فرد با اعلام این خبر  افزود: ساماندهی رشته های تحصیلی جدید بر اساس نیاز جامعه و همچنین با توجه به شرایط اقلیمی، جغرافیایی و صنعتی بودن استان ها در دانشگاه در حال پیگیری و اجراست.

وی ادامه داد: با تکیه بر شعار تحقق عدالت آموزشی این دانشگاه، برای اولین بار در ۱۶ مرکز دانشگاهی پیام نور رشته های مقطع کارشناسی ارشد دایر می شود.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور افزود: با دستور، پیگیری و رایزنی های اثربخش دکتر تقی زاده رئیس محترم دانشگاه و همچنین دکتر علم الهدی مشاور عالی دانشگاه و نیز طی مکاتبات متعدد با شورای گسترش وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای کسب مجوز رشته های مورد نظر، و با پیگیری‌های فراوان مجوز تمام رشته‌های مورد تقاضا کسب شد و در رشته‌های جدید از مهر امسال دانشجو پذیرش می‌شود.

شجاعی فرد گفت: مجوز پذیرش دانشجو در ۲۳۰ رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی و ۱۰۵ رشته در مقطع کارشناسی ارشد گرفته شده و این گام بلندی است، زیرا دانشجویانی که در دانشگاه پیام نور تحصیل می‌کنند، آینده شغلی آن‌ها تضمین می‌شود و این رشته‌ها بازار کار دارند.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=142511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi