من ، دوستان و همفکرانم به این اعتقاد هستیم فقط مدیر رسانه ای می تواند از حقوق رسانه ها دفاع کند که خود به عنوان کارفرمای خصوصی یک بنگاه و کارگاه رسانه توان مدیریت و رشد رسانه خود را داشته باشد و با ادبیات هزینه پرسنلی ( حقوق، مزایا، حق ماموریت …) و سایر هزینه های خرید و نگهداری ….آشنا باشد و بداند در شرایطی که صاحبان برندها و صاحبان سرمایه تبلیغات را هزینه و ادرات بودجه را به روابط خاص تفسیر می کنند درامد چگونه ممکن می شود و با تمام مشکلات و واقعیت های اقتصادی نشریات خصوصی و بدون دستور دهنده چگونه می توان امکان مدیریت مالی و رضایت پرسنل ، خوانندگان و ذینفعان را فراهم نمود سپس برای خود که با سرمایه شخصی و یا خانوادگی یک دفتر رسانه ایجاد نمودی درامدی متصور شوی با این شرایط جایی برای تولید محتوا می ماند؟
رای ما برای مدیری است که درد رسانه های خصوصی و پایگاه های خبری را بداند.
سید رضا جمشیدی
گروه نشریات دانستنی
صبح بزرگان رسانه شاد
من ، دوستان و همفکرانم به این اعتقاد هستیم فقط مدیر رسانه ای می تواند از حقوق رسانه ها دفاع کند که خود به عنوان کارفرمای خصوصی یک بنگاه و کارگاه رسانه توان مدیریت و رشد رسانه خود را داشته باشد
- ارسال توسط : خبرنگار 113
- بدون دیدگاه