2

شیوه های نوین تبلیغات

  • کد خبر : 3782
  • 12 اردیبهشت 1395 - 9:24
شیوه های نوین تبلیغات

در عصر ها و دوران مختلف زندگی بشر گروه های مختلف از روش های گوناکون تبلیغ بهره می گرفتند؛ اما به طور کلی برای تبلیغات اعم از سیاسی یا تجاری روش ها و شیوه های متعددی وجود دارد که به تعدادی از شیوه های نوین و امروزی اشاره می کنیم:

آنچه که به عنوان تبلیغات نو و جدید می‌شناسیم، ریشه در اواخر سده نوزدهم و اوایل سده بیستم در کشور ایالات متحده دارد. در عصر ها و دوران مختلف زندگی بشر گروه های مختلف از روش های گوناکون تبلیغ بهره می گرفتند؛ اما به طور کلی برای تبلیغات اعم از سیاسی یا تجاری روش ها و شیوه های متعددی وجود دارد که به تعدادی از شیوه های نوین و امروزی اشاره می کنیم:

بازاریابی ازطریق شبکه های اجتماعی

در عصر کنونی با پیشرفت  اینترنت  و رسانه های  اجتماعی  ارتباطی ، شبکه های اجتماعی بهترین مکان برای دیده شدن می باشد، درنتیجه  این بازاریابی با توجه به بازخورد بالا، و هزینه پایین، کارایی بهتری نسبت به روش سنتی دارد.

بازاریابی مقاله ای

 تهیه مقالات و قراردادن آن ها در سایت‌ها و مجلات الکترونیکی، وبلاگ ها یا وسایل دیگر ارتباطی  بازاریابی مقاله ای  نامیده می شود که جایگاه شما را در موتورهای جستجو بالا می برد و خوانندگان را از تخصص شما آگاه می سازد. برای  جذب مشتریان به سایت خود، آدرس لینک صفحه های فروش خود را در صفحات اطلاعات رایگان خود قرار دهید که خوانندگان بتوانند بر روی آن کلیک کنند و خرید خود را انجام دهند. این گونه  مقالات تبدیل به درآمد می‌شوند.

بازاریابی رابطه ای یا رابطه مند

در این نوع بازاریابی  برقراری رابطه  دوستانه  با مشتریان و ترغیب دیگران به این کار از طریق کاربرد مدیریت مؤثر ارتباط با مشتری است. هدف بازاریابی رابطه ای رویکرد مناسب برای حفظ و نگهداری مشتریان  و رضایت مندی مشتری جهت ایجاد وفاداری او نسبت به شرکت می باشد.

 بازاریابی با ایمیل

ارسال  تبلیغات خود برای معرفی و ارائه محصولات  و خدمات شرکت  از طریق  یک ایمیل گروهی به تعداد زیادی از کاربران و دعوت آن ها جهت  بازدید از وب سایت ، بازاریابی با ایمیل می باشد ، ارتباط با مشتری از طریق ایمیل بازاریابی مستقیمی برای معرفی محصول و یا خدمات به مردم است. در بازاریابی اینترنتی از طریق ایمیل باید اصولی را رعایت کرد که مهم ترین آن رعایت احترام به مشتری است.

 بازاریابی تصویری

تأثیر و جذابیت آموزش تصویر یک امر بدیهی است . درحال حاضر شبکه هایی مانند آپارات و یوتیوب راه را برای این نوع آموزش باز کرده اند و کاربران زیادی برای آموزش های تصویری به این شبکه ها رجوع می کنند. شما با ساخت ویدئوهای مرتبط با کار خود، یا حتی آموزش تصویری در زمینه کاری خود می توانید با افراد در تعامل باشید.

بازاریابی شبکه ای

 بازاریابی محصولات به صورت لایه لایه و چندسطحی را بازاریابی شبکه ای یا (Network Marketing ) می نامند. حالا اگر برای کاری که انجام می دهید(یعنی معرفی مشتری)، به شما حق واسطه گری (پورسانت) بدهند شما بازاریابی شبکه ای انجام داده اید.

این نوع بازاریابی حقوق ثابت ندارد بلکه کمیسیون پرداخت می شود ، بنابراین محدودیتی برای نماینده فروش نیست. درآمد نمایندگان محدود به میزان فروش خودشان نیست بلکه از حجم فروش سایر نمایندگانی که خود آن ها معرفی کرده اند، درصد فروش دریافت می کنند.

بازاریابی ویروسی

این روش تبلیغات  بدون پرداخت هیچ هزینه ای به صورت تبلیغات بین مردم صورت می گیرد. در واقع این نوع بازاریابی، مانند ویروس خود را تکثیر می‌کند و مشتری منتشرکننده آن است.

رایج ترین  روش برای انجام این نوع بازاریابی شبکه جهانی اینترنت است که با افزایش تعداد کاربران اینترنت، اهمیت آن روز به روز افزایش بیشتری می‌یابد.

منبع:

https://www.simorghsms.com

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=3782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi