1

شهرداری نباید مادر خرج دستگاه‌های دیگر باشد!

  • کد خبر : 96968
  • 15 شهریور 1400 - 14:04
شهرداری نباید مادر خرج دستگاه‌های دیگر باشد!

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: نگاه به مادر خرجی شهرداری از طرف دستگاه های فرهنگی شهر جزو آسیب‌های اجتماعی در حوزه فرهنگ و هنر است.  لزوم تحول اساسی در حوزه فرهنگ و هنر به گزارش دانستنی انلاین، علیرضا رحیمی محمودآبادی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج، در اولین نشست کمیسیون فرهنگی و […]

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: نگاه به مادر خرجی شهرداری از طرف دستگاه های فرهنگی شهر جزو آسیب‌های اجتماعی در حوزه فرهنگ و هنر است.

  •  لزوم تحول اساسی در حوزه فرهنگ و هنر

به گزارش دانستنی انلاین، علیرضا رحیمی محمودآبادی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج، در اولین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ورزشی شهرداری کرج، گفت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید سرلوحه و خط مشی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم تحول اساسی در حوزه فرهنگ و هنر اشاره کرد و افزود: از آنجایی که دستگاه‌های فرهنگی در حوزه‌های مختلف در سطح شهر مشغول به فعالیت هستند، رسالت اصلی حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری ارتقای فرهنگ شهروندی، توجه به سلامت اجتماعی، ایجاد نشاط و امید به زندگی برای شهروندان و احیای فرهنگ است.

  • آسیب‌های اجتماعی در حوزه فرهنگ و هنر

رحیمی محمودآبادی بیان کرد: نگاه به مادر خرجی شهرداری از طرف دستگاه های فرهنگی شهر جزو آسیب‌های اجتماعی در حوزه فرهنگ و هنر است.
وی نگاه شورای اسلامی دوره ششم شهر کرج را نسبت به مسایل فرهنگی و اجتماعی در شهر بسیار عالی و قابل تحسین خواند و یادآور شد خوشبختانه براساس دیدگاه فرهنگی اعضای شورای شهر و مدیریت شهری به این موضوع نگاه ویژه ای شده و شرایط برای کار فرهنگی در این کلانشهر البته با کمک سایر دستگاه های فرهنگی شهر مهیا است./ فارس

 

انتهای پیام///

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=96968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi