4

شرکت های صنعتی مینو و پارس مینو در ردیف برترین شرکت های ایران

  • کد خبر : 78811
  • 12 بهمن 1399 - 17:24
شرکت های صنعتی مینو و پارس مینو در ردیف برترین شرکت های ایران

دانستنی آنلاین: بر اساس آمار منتشر شده از سوی معاونت طرح و برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت ایران بر روی سایت این وزارتخانه، شرکت صنعتی مینو(خرمدره) در جایگاه سی و هشتم و شرکت صنعتی پارس مینو در جایگاه هفتاد و یکم در بین ۲۰۰ شرکت برتر ایران قرار گرفتند. به گزارش پایگاه خبری دانستنی […]

دانستنی آنلاین: بر اساس آمار منتشر شده از سوی معاونت طرح و برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت ایران بر روی سایت این وزارتخانه، شرکت صنعتی مینو(خرمدره) در جایگاه سی و هشتم و شرکت صنعتی پارس مینو در جایگاه هفتاد و یکم در بین ۲۰۰ شرکت برتر ایران قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از روایط عمومی گروه صنعتی مینو، شرکت صنعتی مینو (خرمدره) بعد از شرکت هایی همچون فولادی، نفت، پتروشیمی، پلیمری، شیمیایی، خودروسازی، مس و توسعه منابع انرژی، بعنوان اولین شرکت در گروه صنایع غذایی قرار گرفت.

بر اساس این رتبه بندی بعد از شرکت صنعتی مینو(خرمدره)، شرکت شیرین عسل در رتبه شصت و هفتم و شرکت صنعتی پارس مینو در رتبه هفتاد و یکمین شرکت های برتر ایران قرار گرفتند.

شایان ذکر است که این رتبه بندی در جهت ارزیابی عملکرد شرکت های صنعتی تولیدی ایران در یک ماه اخیر صورت گرفته و بر روی سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شده است.

انتهای پیام/

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

۰/۵ (۰ نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=78811

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi