0

سومین نمایشگاه خودرو تهران افتتاح شد + عکس

  • کد خبر : 34224
  • 07 ژانویه 2019 - 13:50
سومین نمایشگاه خودرو تهران افتتاح شد + عکس

سومین نمایشگاه خودرو تهران امروز( ۱۷ دی ماه ۱۳۹۷) با حضور مسؤولانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و خبرنگاران در محل دائمی نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب افتتاح شد.

  سومین نمایشگاه خودرو تهران امروز( ۱۷ دی ماه ۱۳۹۷) با حضور مسؤولانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و خبرنگاران در شهر آفتاب افتتاح شد.

نمایشگاه خودرو تهران بزرگ ترین و مهم ترین رویداد خودرویی کشور محسوب می‌شود که در آن شرکت های مختلف برای به نمایش گذاشتن آخرین دستاورد های خود حضور پیدا می‌کنند.

امسال با توجه به شرایط خاص صنعت خودروی کشور، تاریخ برگزاری این نمایشگاه چندین بار جابجا شد و حتی گاهی، زمزمه های برگزار نشدن این نمایشگاه نیز به گوش می‌رسید، اما سر انجام، تاریخ ۱۸ الی ۲۱ دی ماه برای این نمایشگاه تعیین شد.
سومین دوره این نمایشگاه امروز( ۱۷ دی ماه ۱۳۹۷) با حضور مسئولانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و خبرنگاران به صورت رسمی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب افتتاح شد و از روز سه شنبه نیز، پذیرای علاقه مندان به خودرو و صنعت خودرو است.

شرکت های حاضر در سومین نمایشگاه خودرو تهران

در نمایشگاه امسال بر خلاف سال گذشته، شاهد حضور هیچ خودروی وارداتی نیستیم. شرکت های ایران خودرو، سایپا، دو شرکت چینی فوتون و هن تنگ و سیف خودرو به همراه جمعی از قطعه سازان در سومین نمایشگاه خودرو تهران حضور دارند. یکی از نکات قابل تامل این نمایشگاه غیبت شرکت های دیگر خودرو سازی و همچنین شرکت های وارد کننده خودرو است که سال گذشته حضور بسیار پر رنگی داشتند .

همچنین بنا بر اعلام مسئولان برگزاری این نمایشگاه، امسال برای اولین بار بخشی از سومین نمایشگاه خودرو تهران برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=34224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi