5

سفره کریمانه افطار در منطقه۲۱ تهران

  • کد خبر : 38998
  • 15 خرداد 1398 - 19:46
سفره کریمانه افطار در منطقه۲۱ تهران

سفره کریمانه افطار با همکاری خیرین محلی و منطقه ای ویژه نیازمندان ساکن در محدوده ورودی غربی پایتخت در مسجد فاطمه الزهرا(س) منطقه۲۱ گسترده شد.

دانستنی آنلاین / منیژه بازیار: همزمان با بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان، سفره کریمانه افطار با همکاری خیرین محلی و منطقه ای ویژه نیازمندان ساکن در محدوده ورودی غربی پایتخت در مسجد فاطمه الزهرا(س) منطقه۲۱ گسترده شد.

سفره کریمانه افطار

سفره کریمانه افطار

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین معینی کربکندی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه ضمن بیان این خبر گفت: ماه مبارک رمضان، فرصتی مغتنم برای دستگیری از نیازمندان است؛ خیرین و متمکنین مالی نیز در این ماه پر خیر و برکت به کمک افراد کم بضاعت و نیازمند جامعه می شتابند و همچنین مشوق سایرین برای انجام کارهای خداپسندانه می شوند.

وی در همین راستا افزود: ماه مبارک رمضان، ماه تزکیه و راز و نیاز با حضرت حق است؛ در راستای گسترش و توسعه فرهنگ احسان و نیکوکاری و مساعدت از مستمندان، اداره آسیب های اجتماعی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۱ نسبت به برگزاری مراسم سفره کریمانه افطار با همکاری خیرین در بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان اقدام کرد.

معینی کربکندی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که انجام این قبیل اقدامات خداپسندانه و اشاعه فرهنگ دستگیری از نیازمندان جامعه منحصر به ماه خاصی مانند رمضان نباشد و این رویه در تمام روزهای سال جاری و ساری باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

۰/۵ (۰ نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=38998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi